🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  2. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  3. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  4. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: از جرم گیر های مختلف در بازار برای جرمیگیری دستگاه خود میتوانید استفاده کنید. بهتر است طبق دستور عمل جرمیگر ها عمل کنید ک به دستگاه نیز آسیبی وارد نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28593.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

غیرفعال شدن افزونه‌های فایرفاکس و راه‌حل آن

بسیاری از کاربران مرورگر موزیلا در حال وبگردی بدون افزونه‌های محبوبشان هستند چرا که اکستنشن ها از شب گذشته به خاطر یک باگ از کار افتاده اند. دلیل این مشکل منقضی شدن «گواهی میانی» افزونه ...

بسیاری از - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سیاهکل استان گیلان - کاربران مرورگر موزیلا در حال وبگردی بدون افزونه‌های محبوبشان هستند چرا که اکستنشن ها از شب گذشته به خاطر یک باگ از کار افتاده اند. دلیل این مشکل منقضی شدن «گواهی میانی» افزونه ها عنوان شده است.تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سیاهکل استان گیلان

افزونه های فایرفاکس مثل LastPass, Ghostery, Download Manager (S3), Dark Mode و uBlock Origin برنامه های کوچک و کاربردی هستند - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سیاهکل استان گیلان - که به ارتقای قابلیت های مرورگر کمک می کنند اما از ساعاتی قبل حجم زیادی از گزارشات مربوط به غیرفعال شدن آنها در سایت هایی نظیر ردیت، توییتر و پایگاه باگزیلا منتشر شده است.

بر این اساس افزونه های فایرفاکس با نمایش پیام یک - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سیاهکل استان گیلان - پیام خطا غیر فعال شده اند و در صورت تلاش برای نصب مجدد آنها هم پیامی مبنی بر وجود اشکال در دانلود نمایش داده می شود.تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سیاهکل استان گیلان

دلیل این مشکل انقضای «امضای گواهی میانی» در نیمه شب گذشته - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سیاهکل استان گیلان - به وقت UTC (ساعت هماهنگ جهانی) عنوان شده است. «کِو نیدهام»، مدیر محصول فایرفاکس در این باره می گوید:

ما - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سیاهکل استان گیلان - در - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سیاهکل استان گیلان - جریان مشکل  افزونه ها قرار گرفته و به سختی برای فعال کردن مجدد آنها در اسرع وقت تلاش می - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سیاهکل استان گیلان - کنیم. برای اطلاع از آخرین خبرها در این باره به توییتر ما مراجعه کنید.

در حال حاضر دو راه حل برای این مشکل وجود دارد. در روش اول که تنها در نسخه توسعه دهندگان یا بیلد Nightly جواب می دهد، کافی است در بخش تنظیمات اصلی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سیاهکل استان گیلان - فایرفاکس یا همان about:config مقدار xpinstall.signatures.required را روی False تنظیم کنید.تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سیاهکل استان گیلان

روش دوم با دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سیاهکل استان گیلان - نسخه های فایرفاکس سازگار است اما با هر بستن مرورگر باید آن را تکرار کنید. بدین منظور باید به آدرس about:debugging رفته و گزینه اول را تیک بزنید. سپس روی Load Temporary Add-On کلیک کرده و پروفایل موزیلا در پوشه appdata را باز کنید. در پوشه اکستنشن فایل هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر نوژن در شهر سیاهکل استان گیلان - با فرمت xpi وجود دارد که در واقع همان افزونه های موزیلا هستند و با انتخاب هرکدام دوباره ان اکستنشن فعال می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone