🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  2. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  5. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36242.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

پشتیبانی Face ID از چند چهره در iOS 12؛ شایعات پیرامون آیپد جدید قوت گرفتند

ظاهرا اپل در iOS 12 می‌خواهد پشتیبانی چندکاربره را به تکنولوژی Face ID آی‌دیوایس‌ها اضافه کند. با توجه به گزارش وب‌سایت 9to5Mac در نسخه بتا iOS 12 که اخیرا در دسترس قرار گرفته کاربران آیفون 10 می‌توانند علاوه ...

ظاهرا اپل در iOS 12 می‌خواهد پشتیبانی چندکاربره را به تکنولوژی Face ID آی‌دیوایس‌ها اضافه کند. با توجه به گزارش وب‌سایت 9to5Mac در نسخه بتا iOS 12 که اخیرا در دسترس قرار گرفته کاربران آیفون 10 می‌توانند علاوه بر چهره خود، در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هیدج استان زنجان - تنظیمات Face ID از یک «ظاهر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هیدج استان زنجان - جایگزین» (Alternative Appearance) نیز استفاده کنند. در توضیحات این ویژگی آمده:

به همراه تشخیص ظاهر شما، Face ID قابلیت این را دارد تا یک چهره جایگزین دیگر را - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هیدج استان زنجان - هم - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هیدج استان زنجان - بشناساند

تکنولوژی اثر انگشت موبایل‌ که در آیفون‌ها با نام Touch ID شناخته می‌شود و اپل در آیفون 10 آن را با Face ID جایگزین کرد، قابلیت پشتیبانی از چند کاربر را دارد. بنابراین می‌توان بیش از یک اثرانگشت را برای باز کردن قفل گوشی ثبت کرد. با این حال Face ID فعلا به چنین چیزی مجهز نیست و انگار iOS 12 پایانی بر محدودیت تک‌کاربره تکنولوژی امنیتی اپل است.

البته در ابتدا به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هیدج استان زنجان - نظر می‌رسید Alternative Appearance مربوط به ظاهر متفاوت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هیدج استان زنجان - خود کاربر (مثلا داشتن یک کلاه) باشد ولی بعضی‌ها از آن توانسته‌اند برای یک شخص کاملا متفاوت نیز استفاده کنند. 9to5Mac احتمال داده که این قابلیت جدید به آیپدهای مجهز به Face ID نیز اشاره داشته باشد.

چندین منبع داخلی گزارش داده‌اند که اپل اواخر امسال یک آیپد با تکنولوژی Face ID و بدون دکمه هوم عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر هیدج استان زنجان - می‌کند. برای کسانی که می‌خواهند دیوایس‌هایشان را با بقیه اعضای خانواده به اشتراک بگذارند، پشتیبانی از یک چهره دیگر قابلیت مثبتی به شمار می‌رود و حالا باید منتظر تاییدیه رسمی خود اپل بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone