🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  2. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  3. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36230.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

چگونه تب‌های اضافه شده به اپ‌های ویندوز را حذف کنیم؟

با انتشار به‌روزرسانی رداستون ۵، ویندوز میزبان ویژگی تازه‌ای خواهد شد که براساس آن، پای تب‌ها به پنجره اغلب اپلیکیشن‌های نصب شده باز می‌شود. در این ویژگی تازه که Sets نام دارد می‌توان درست مثل یک ...

با انتشار به‌روزرسانی رداستون ۵، ویندوز - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چناران استان خراسان - میزبان ویژگی تازه‌ای خواهد شد که براساس آن، پای تب‌ها به پنجره اغلب اپلیکیشن‌های نصب شده باز - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چناران استان خراسان - می‌شود. در این ویژگی تازه که Sets - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چناران استان خراسان - نام دارد می‌توان درست مثل یک مرورگر، برنامه‌ها و پنجره‌های مختلف را در قالب تب‌های کنار هم چیده شده، مشاهده و مدیریت کرد.

البته امکان حذف تب‌ها از هر اپلکیشنی که بخواهید هم وجود دارد و - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چناران استان خراسان - به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چناران استان خراسان - لطف این موضوع می‌توان همه چیز را به همان - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چناران استان خراسان - حالت اولیه برگرداند. اما تا لحظه نوشته شدن این متن، متاسفانه باید بگویم که همه اپ‌ها، قادر به خلاص شدن از شر تب‌هایی که برایتان گفتیم نیستند و مایکروسافت فعلا به شما اجازه مقابله کامل با این ویژگی تازه را نمی‌‌دهد.

از این رو فقط می‌توانید برای یک سری اپلیکیشن خاص تعیین و تکلیف کنید و ست‌هایی که رویشان قرار گرفته را از بین ببرید. برای این کار، ابتدا باید به تنظیمات ویندوز بروید و از آنجا مسیر  System > Multitasking را طی کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چناران استان خراسان

سپس صفحه را به سمت پایین بکشید تا به بخش Sets برسید. در این بخش روی کلید Add an app کلیک کنید تا بتوانید به انتخاب اپلیکیشن مورد نظرتان بپردازید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چناران استان خراسان

حالا از بین تمام گزینه‌های حاضر در لیستی که در مقابلتان قرار گرفته، آن اپلیکیشنی که نمی‌خواهید در پنجره‌‌اش شاهد حضور تب‌ها باشید را انتخاب و روی کلید OK کلیک کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چناران استان خراسان

با این کار، ویژگی Sets از روی اپلیکیشن انتخاب شده برداشته می‌شود و اگر دوباره پنجره آن را باز کنید دیگر شاهد هیچ تبی در نوار عنوانش نخواهید بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چناران استان خراسان

حالا فقط کافیست، همین قدم‌هایی که تا حالا برداشتید را برای اپلیکیشن‌های دیگر هم بردارید - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چناران استان خراسان - تا یک به یک، این ویژگی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چناران استان خراسان - تازه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر چناران استان خراسان - روی آن‌ها هم غیر فعال شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone