🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  2. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  3. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  5. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36249.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

توسعه احتمالی پیکسل میان رده توسط گوگل [به روزرسانی شد]

علی رغم مشکلات گسترده سری دوم اسمارت فون های پیکسل در سال گذشته، گوگل آنقدر اعتبار دارد که هر خبر و شایعه ای پیرامون محصولات این شرکت به سرعت در فضای رسانه ای دست به ...

علی رغم مشکلات - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سبزوار استان خراسان - گسترده سری دوم اسمارت فون های پیکسل در سال گذشته، گوگل آنقدر اعتبار دارد که هر خبر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سبزوار استان خراسان - و شایعه ای پیرامون محصولات این شرکت به سرعت در فضای رسانه ای دست به دست شود.

تاکنون خبرهای گسترده ای در مورد نسل بعدی موبایل های پیکسل منتشر شده که از این میان می توان به تولید آنها در کمپانی فاکسکان، تامین پنل های نمایشگر توسط ال جی و کاهش احتمالی قیمت نهایی اشاره کرد.

بر اساس توییت یکی از افشاگران شناخته شده به نام Roland Quandt، گوگل قبلا تولید مدل جدیدی از  پیکسل میان رده را آغاز کرده که طی نیمه اول سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد شد. این موبایل میان رده بر خلاف پیکسل ۳ و ۳ اکس ال از چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ بهره خواهد برد که در میان پرچمداران قرار نمی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سبزوار استان خراسان - گیرد.تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سبزوار استان خراسانچیپست اسنپدراگون۷۱۰ که مدت زیادی از معرفی آن نمی گذرد، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سبزوار استان خراسان - بر اساس فناوری ۱۰ نانومتری ساخته شده و عملیات پردازش شبکه عصبی را با استفاده از موتور AI داخلی انجام می دهد. پردازشگر سیگنال تصویری Spectra 250 کاهش نویز متوالی و قابلیت های هوشمندی همچون عمق - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سبزوار استان خراسان - سنجی و ایجاد بوکه را به راحتی انجام می دهد. از دیگر قابلیت های این چیپست می توان به پشتیبانی از نسل چهارم فناوری شارژ سریع کوالکام و ویدئوهای 4K HDR اشاره کرد.

علی رغم آغاز فرایند توسعه، هنوز اطلاعات چندانی در رابطه با این اسمارت فون در دسترس قرار ندارد اما ورود این این شرکت به بازار میان رده ها اگر با باگ های پیکسل ۲ نظیر سوختگی نمایشگر، ضبط صداهای عجیب و غریب و غیره همراه نباشد، می تواند عرصه را بر سامسونگ و هواوی تنگ کرده و سود چشمگیری را عاید ساکنین مانتن ویو کند.

در صورتی که خبرهای Quandt صحت داشته باشد، در روزهای آتی اطلاعات بیشتری در رابطه با پیکسل میان رده منتشر خواهد شد.

به روزرسانی: رولاند کوانت اخیراً یک بار دیگر دست به کار شده و در توییتی اعلام کرده که موبایل میان رده خانواده پیکسل، با نام رمز «Bonito» شناخته می شود. اگر به یاد داشته باشید، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سبزوار استان خراسان - طی سال گذشته شنیده بودیم که موبایل های جدید گوگل احتمالاً با سه نام رمز «Crosshatch» ،«Albacore» و «Blueline» شناخته می شوند. در حالی که نام رمز بلولاین به پیکسل 3 یا پیکسل 3 اکس ال تعلق دارد، گمان می رود که نام میان رده پیکسل پیشتر Albacore بوده باشد و به خاطر تغییرات به وجود آمده در طراحی، حالا تحت عنوان Bonito شناخته شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سبزوار استان خراسان

تماشا کنید: کالبدشکافی موبایل پیکسل 2

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone