🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  5. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36235.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

احتمالاً موبایل سازها نیز دسترسی زیادی به اطلاعات حساب فیسبوک شما داشته باشند

رسوایی کمبریج آتالیتیکا نشان داد که دسترسی به اطلاعات دوستان در حساب های کاربری فیسبوک می تواند تا چه حد فاجعه بار باشد. دسترسی مذکور در سال ۲۰۱۵ برای اپلیکیشن های شخص ثالث حذف شده ...

رسوایی کمبریج آتالیتیکا نشان داد که دسترسی به اطلاعات دوستان - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رامسر استان مازندران - در حساب های کاربری فیسبوک می تواند تا چه حد فاجعه بار باشد. دسترسی مذکور در سال ۲۰۱۵ برای اپلیکیشن های شخص ثالث حذف شده بود، اما به تازگی مشخص شده که - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رامسر استان مازندران - احتمالاً سازندگان موبایل ها و تبلت ها همچنان از این دسترسی برخوردار هستند.

گزارش تازه نشریه نیویورک تایمز نشان می - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رامسر استان مازندران - دهد که تا امروز کمپانی فیسبوک با - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رامسر استان مازندران - بیش از ۶۰ تولید کننده بزرگ گجت های همراه توافق نامه اشتراک داده امضا کرده است. در این میان همه نام های بزرگ - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رامسر استان مازندران - از جمله اپل، - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رامسر استان مازندران - سامسونگ، آمازون و بلک بری دیده می شوند. توافقاتی که احتمالاً همین حالا هم برقرار هستند.

چنین توافقی اجازه می دهد تا برخی قابلیت های - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رامسر استان مازندران - اپلیکیشن فیسبوک در دل عملکردهای موبایل جای بگیرند. مثلاً کاربران موبایل های بلک بری می توانند - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رامسر استان مازندران - به طور مستقیم و از بخش تماس ها به یکی از دوستان فیسبوکی خود زنگ بزنند. به نظر می رسد چنن مسئله ای در آن زمان که موبایل ها نمی توانستند جزئیات کافی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رامسر استان مازندران - از عملکرد اپ فیسبوک را در اختیار داشته باشند اجتناب ناپذیر بوده - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رامسر استان مازندران - است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رامسر استان مازندران

نیویورک تایمز معتقد است که این نوع همکاری چیزی فراتر از اشتراک گذاری داده با اپلیکیشن های شخص ثالث بوده است، چرا که موبایل سازها می توانسته اند داده های مربوط به دوستان - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رامسر استان مازندران - هر فرد در فیسبوک را حتی بدون رضایت او - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رامسر استان مازندران - نیز در اختیار داشته باشند.

گفته شده از ماه آوریل امسال فیسبوک در حال فسخ قراردادهای مورد اشاره با موبایل سازها است تا به کاربران در خصوص نحوه اشتراک گذاری داده های خود آزادی عمل بیشتری بدهد. لازم به ذکر است که در صورت صحت ادعاهای مطرح شده در این گزارش بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا برخی تعهدات رسمی خود به مراجع قانونی در خصوص عدم افشای اطلاعات کاربران بدون اخذ مجوزهای لازم از آنها را نقض کرده است.

کمپانی مورد بحث - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر رامسر استان مازندران - در واکنش به این گزارش مدعی شده که دسترسی به داده های کاربران توسط سازندگان به هیچ وجه به شکلی که در گزارش نیویورک تایمز مطرح شده آزادانه و بدون نظارت نبوده و شیوه همکاری آنها با سازندگان اصلاً شبیه به ماجرای کمبریج آنالیتیکا نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone