🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  2. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  3. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  4. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  5. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36241.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

انتشار نخستین رندر واضح از Moto Z3، پرچمدار تازه موتورولا

پس از آن که تمرکز این روزهای افشا کنندگان روی موبایل میان رده Moto Z3 Play موتورولا قرار گرفته بود، امروز نخستین رندر واضح از پرچمدار بعدی این شرکت یعنی Moto Z3 منتشر شده که شباهت بسیاری ...

پس از آن که تمرکز این روزهای افشا کنندگان روی موبایل میان رده Moto Z3 Play موتورولا قرار گرفته بود، امروز نخستین رندر واضح از پرچمدار بعدی این شرکت یعنی Moto Z3 منتشر شده که شباهت بسیاری با میان رده در شرف معرفی آنها دارد.

برخلاف بسیاری از برندها که نسخه ارزان تر و ضعیف تر پرچمدار خود را با برخی تفاوت های ظاهری راهی بازار می کنند، ظاهراً موتورولا تصمیم گرفته تا موبایل های سری Moto Z3 تنها از لحاظ مشخصات سخت افزاری با یکدیگر متفاوت باشند.

هردوی این - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بهشهر استان مازندران - محصولات مجهز به نمایشگری با نسبت تصویر ۱۸:۹ هستند و به همین دلیل سنسور اثر انگشت در آنها به لبه سمت راست بدنه منتقل شده است. وضعیتی که پیش از این در پرچمداران سونی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بهشهر استان مازندران - شاهد آن بودیم.

در بدنه پشتی دو ویژگی بارز موبایل های ساخت موتورولا خودنمایی می کند. نخست پین های اتصال ابزارهای جانبی در بخش پایینی و ماژول بیرون - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بهشهر استان مازندران - زده دوربین اصلی که البته این بار در زیر پوشش شیشه ای آن دو سنسور جا خوش کرده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بهشهر استان مازندران

برعکس  Moto Z3 Play، ما تقریباً هیچ چیزی در خصوص مشخصات سخت افزاری پرچمدار جدید موتورولا نمی دانیم. اما از آنجا که با یک پرچمدار در سال ۲۰۱۸ طرف هستیم - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بهشهر استان مازندران - احتمالاً شاهد حضور چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بهشهر استان مازندران - به عنوان مغز پردازنده و ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در کنار آن باشیم. بهره مندی Moto Z3 از سیستم عامل اندروید8.1 با حداقل دستکاری های - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بهشهر استان مازندران - ممکن نیز تقریباً قطعی به نظر می رسد.

تنها چند روز دیگر تا موعد رونمایی از  Moto Z3 Play باقی مانده و بسیار بعید است که پرچمدار جدید موتورولا نیز در همین تاریخ معرفی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بهشهر استان مازندران - شود. آخرین موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بهشهر استان مازندران - پرچمدار این شرکت در ماه جولای - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بهشهر استان مازندران - سال قبل (میانه های تیرماه) رونمایی شده بود و احتمال زیادی وجود دارد که پرچمدار امسال نیز از همین - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر بهشهر استان مازندران - رویه پیروی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone