🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  2. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  3. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36229.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

معرفی ROG Phone؛ نخستین موبایل گیمینگ ایسوس با ویژگی های خیره کننده

دنیای بازی های ویدیویی مدت هاست که پلتفرم موبایل را به عنوان یکی از محبوب ترین بسترهای گیمینگ به رسمیت شناخته است، با این وجود سخت افزارهای اختصاصی در این حوزه به هیچ وجه فراگیر ...

دنیای بازی های ویدیویی مدت هاست که پلتفرم موبایل را به عنوان یکی از محبوب ترین بسترهای گیمینگ به رسمیت شناخته است، با این وجود سخت افزارهای اختصاصی در این حوزه به هیچ وجه فراگیر نیستند. حال کمپانی ایسوس با معرفی موبایل ROG Phone با سخت افزاری قدرتمند، ابزارهای جانبی منحصر به فرد و نرم افزار غنی قصد دارد جای پای خود را در این بخش از بازار نیز تثبیت کند.

از نظر Asus، یک موبایل گیمینگ تمام عیار تنها شامل سخت افزار قدرتمند نمی شود، بلکه می بایست برخی سخت افزارهای خاص، دستکاری های ظاهری و نرم افزاری اختصاصی را نیز برای تجربه بهتر بازی های موبایل در اختیار کاربر خود قرار دهد و ROG Phone واجد همین ویژگی هاست.

طراحی و نمایشگر

نخستین نگاه به این موبایل کافیست تا بفهمید که اختصاصاً برای یک تجربه هیجان انگیز از انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - بازی های مختلف ساخته شده. یک بدنه تمام فلزی به همراه خطوطی تیز و هیجان انگیز و رنگ های گرم این حس را تضمین می کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان

در بدنه پشتی می توانید دو شکاف با پوشش توری فلزی را ببینید که به سیستم خنک کننده اختصاصی این موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - اجازه می دهند در هنگام اجرای سنگین ترین بازی ها نیز گرمای زیادی را - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - به کف دست کاربر منتقل نشود.

گرچه یک - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - جک هدفون در کنار پورت USB-C محصول منحصر به فرد ایسوس به چشم می خورد، اما در نمای ظاهری نیز شاهد تعبیه دو - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - اسپیکر استریوی زیبا با سینک طلایی رنگ هستیم که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - قطعاً می توانند تجربه صوتی مناسبی را برای گیمر به ارمغان - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - بیاورند.

برای یک گیمر موبایل چه چیزی می تواند بهتر از در اختیار داشتن دکمه های فیزیکی باشد؟ ایسوس در گوشه های بالای موبایل خود دو دکمه فیزیکی قابل برنامه ریزی تعبیه نموده تا کاربر حس بهتری از در دست گرفتن یک کنترلر را داشته باشد. در دیگر زمان ها نیز این دکمه ها می توانند به عنوان کلید میانبر اجرای اپلیکیشن ها به کار شما بیایند. ضمناً کمپانی سازنده وعده داده که به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - لطف موتورهای هپتیک اختصاصی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - ویبره های موبایل نیز شباهت بیشتری با کنترلرهای درجه یک داشته باشند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان

ایسوس قرار است ROG Phone را با یک نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۲۱۶۰ از نوع AMOLED روانه بازار سازد. نمایشگر مذکور از نسبت تصویر ۱۸:۹ و نرخ به روز رسانی چشمگیر ۹۰ هرتزی برخوردار است. این رقم گرچه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - به پای - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - نرخ ریفرش ریت ۱۲۰ هرتزی نمایشگر موبایل گیمینگ Razer نمی رسد، اما به طور حتم به لطف فناوری AMOLED چشم نوازتر از آن خواهد بود.

سخت افزار و بهبودهای اختصاصی

ناگفته پیداست که موبایل اختصاصی ایسوس برای گیمرها از بهترین و قوی ترین سخت افزارهای موجود در بازار برخوردار خواهد بود - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - تا بتواند از عهده اجرای تمام بازی ها در بهترین حالت ممکن بربیاید. بر همین اساس ROG - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - Phone مجهز به چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۴۵ با کلاک - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - هاسته های ۳ گیگاهرتزی است. - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - ۸ گیگابایت رم نیز برای تضمین مالتی تسکینگ روان کافی به نظر می رسد. در زمینه حافظه ذخیره سازی داخلی نیز امکان انتخاب بین - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - دو گزینه ۱۲۸ یا ۵۱۲ گیگابایتی در اختیار خریدار قرار خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان

داشتن یک موبایل اختصاصی برای بازی به این معنی نیست که نخواهید با آن عکس های با کیفیت بگیرید. با همین استدلال کمپانی تایوانی یک جفت سنسور ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی را برای دوربین اصلی محصول تازه خود در نظر گرفته است. سنسور دوم مجهز به لنزی با زاویه دید ۱۲۰ درجه خواهد بود. در بالای نمایشگر نیز یک حسگر ۸ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - مگاپیکسلی جا خوش کرده است.

جهت تامین انرژی این غول کوچک یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع در نظر گرفته شده تا در هنگام انجام بازی ها - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - نگرانی زیادی از بابت دوام باتری موبایل خود نداشته باشید.

ماجرای ROG Phone ایسوس در بخش سخت افزاری به این اطلاعات ختم نمی شود. کمپانی سازنده برای ایجاد تجربه ای منحصر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - به فرد چند ابزار جانبی اختصاصی را نیز برای محصول تازه خود فراهم آورده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان

برای شروع باید به هود خنک کننده «AeroActive Cooler» اشاره کرد که با اتصال به بدنه پشتی موبایل شما از طریق یک پورت اختصاصی نگرانی از گرم شدن بیش از حد دستگاه در هر محیطی را از بین برده و چند پورت کاربردی از جمله USB سایز کامل - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - را در اختیار - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - کاربر قرار می دهد و اجازه نخواهد داد تا سیم و سوکت هدفون در کف دست شما مزاحمتی ایجاد کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان

ابزار جانبی بعدی داک اتصال به رایانه «Mobile Desktop» است که به کمک آن می توانید موبایل خود را به یک نمایشگر با کیفیت، موس و کیبورد متصل ساخته و تجربه بازی روی یک رایانه رومیزی را به دست بیاورید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان

اگر بخواید ROG Phone را به یک کنسول دستی تمام عیار مبدل سازید، ایسوس داک «TwinView» را در اختیارتان قرار خواهد داد. این داک مجهز به یک - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - نمایشگر جداگانه و دکمه های فیزیکی است. در این حالت از دو نمایشگر در اختیار خود می توانید برای مالتی تسکینگ یا تبدیل یکی از آنها به کنترلر استفاده کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان

آخرین ابزار جانبی ایسوس برای موبایل گیمینگ خود WiGig نام دارد که می تواند علاوه بر در اختیار قرار دادن دکمه های فیزیکی کامل و تبدیل موبایل شما به یک کنترلر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - تمام عیار، امکان استریم تصاویر روی تلویزیون های هوشمند را نیز فراهم کند تا - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - در عمل یک کنسول خانگی کامل را در اختیار داشته باشید.

قیمت و زمان عرضه

به طور حتم در اختیار داشتن این همه ویژگی های منحصر به - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - فرد کاملاً هیجان انگیز خواهد بود، اما می تواند ما را بابت رقم های درج شده روی برچسب قیمت ROG Phone نیز نگران کند. واقعیت آن است که هنوز قیمت این محصول از طرف ایسوس اعلام نشده.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان

تجربه نشان داده وقتی برند ROG روی یکی از محصولات ایسوس قرار بگیرد، به این معنی خواهد بود که بسیاری توان پرداخت رقم مورد نیاز برای خریداری آن را نخواهند داشت.

قیمت ابزارهای جانبی فوق الذکر نیز اعلام نشده، اما خبر خوب آن است که دست کم داک خنک کننده AeroActive Cooler قرار است به صورت پیش فرض درون بسته بندی ROG Phone قرار بگیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان

هنوز تاریخ دقیق عرضه نخستین موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - گیمینگ ایسوس - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - اعلام نشده، اما نمی بایست تا سه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر سنندج استان کردستان - ماهه سوم ۲۰۱۸ انتظار ورود آن به بازار را داشته باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone