🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  2. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  4. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36255.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ویدیو چت گروهی‌ Houseparty برای کامپیوتر‌های مک عرضه شد

به تازگی یک اپلیکیشن ویدیو چت گروهی به خصوصی به نام Houseparty در میان نوجوانان و دانشجویان محبوبیت خاصی پیدا کرده است. امروز کمپانی سازنده‌، اپلیکیشن مخصوص کامپیوتر‌های مک را عرضه نمود. این اپ سعی ...

به تازگی یک اپلیکیشن ویدیو چت گروهی به خصوصی به نام Houseparty در میان نوجوانان و دانشجویان محبوبیت خاصی پیدا کرده است. امروز کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - سازنده‌، اپلیکیشن مخصوص کامپیوتر‌های مک را عرضه نمود. این اپ سعی دارد که یک ویدیو چت ساده و پر سرعت را - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - میان کاربران ایجاد کند.

کمپانی سازنده قصد دارد بدین شکل شمار کاربرانش را افزایش داده و کاربرانی غیر از نوجوانان و جوانان نیز پیدا کند. شاید خانواده‌ این افراد نیز با عرضه‌ی این اپ روی کامپیوتر‌های مک، به کاربرانشان اضافه شده و بدین شکل با عزیزان خود در تماس باشند.

اکنون Houseparty روی اپ استور مک به صورت رایگان قرار گرفته است. اپ یاد شده از بسیاری جهات  به دیگر سرویس‌های ویدیو چت گروهی شباهت دارد و عمده تفاوت آن مفهوم حضور به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - شمار می‌رود. این اپ در هر زمان از کاربر می‌پرسد که آیا علاقه به چت دارد یا خیر و پس از آن است که به دوستانتان خبر می‌دهد که اکنون شما پشت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - کامپیوتر قرار گرفته‌اید و قادرید با آنها صحبت کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر شیرگاه استان مازندران

این اپ روی گوشی‌های هوشمند نیز عملکردی مشابه دارد و تنها پس از تایید کاربر، حضورش را به دیگران خبر می‌دهد. پس از آن دیگران قادر خواهند بودند با یک اشاره‌ی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - ساده، ویدیو چتی گروهی را آغاز کنند.

این مسئله موجب شده که چت با این اپ، ناگهانی بودن تماس‌های تلفنی گروهی را نداشته و کاربر می‌تواند هر موقع که می‌خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - به دیگران اضافه شود. این مسئله موجب شده که ۲۰ میلیون کاربر که عمده‌ی آنها را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، به استفاده از Houseparty  روی آورند.

بنابر آمار منتشر شده، هر کاربر در این اپ به طور میانگین ۲۳ دوست دارد و روزانه ۵۱ دقیقه را به چت با دوستانش می‌گذارند. از ویژگی‌های اضافه شده به نسخه‌ی جدید این اپ می‌توان به گزینه‌ی around ( دور و بر) اشاره کرد. کاربر می‌تواند با انتخاب این وضعیت اعلام کند که برای صحبت کردن آماده است اما در همین حین دوربین خود را خاموش نگه دارد. این گزینه می‌تواند به کاربر زمان لازم برای آماده شدن یا تمام کردن کارش را بدهد تا پس از آن به گفتگو - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - بپردازد.

وبلاگ نویسی زنده دیجیاتو از مراسم WWDC 2018 را از این لینک بخوانید. اخبار مرتبط با کنفرانس توسعه دهندگان اپل را نیز از طریق تگ WWDC18 دنبال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone