🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  2. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  3. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  4. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36254.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

به کمک iOS 12 می توانید از اعتیاد به موبایل ها بکاهید

همان طور که پیش تر وعده آن داده شده بود، اپل تلاش کرده تا با ایجاد تغییراتی در نسخه تازه سیستم عامل iOS 12 اعتیاد به موبایل ها را در کاربران کجت هایش کاهش دهد. ...

همان طور که - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - پیش تر وعده آن داده شده بود، اپل تلاش کرده تا با ایجاد تغییراتی در نسخه تازه سیستم عامل iOS 12 اعتیاد به موبایل ها را در کاربران کجت هایش کاهش دهد.

در نخستین اقدام و پس از مدت ها انتظار امکان دسته بندی نوتیفیکیشن های رسیده فراهم شده. بنابراین دیگر شاهد حضور چندین پیام از یک اپلیکیشن در مرکز اعلانات آیفون یا آیپد خود نخواهید بود.

علاوه بر این، iOS 12 - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - در زمینه زمان و نحوه نمایش اعلانات نیز هوشمندتر عمل خواهد کرد. از جمله این که در حالت «Do Not Disturb» امکان غیر فعال کردن تمام اعلانات وجود دارد، بنابراین اگر در میانه های شب از خواب برخیزید دیگر برای چک کردن موبایل خود وسوسه نخواهید شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان

دیگر تغییر iOS 12 در این زمینه امکان مدیریت آسان تر و سریع تر نحوه دریافت اعلانات - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - از هر نرم افزار است. به عنوان مثال می توانید از گزینه «deliver quietly» استفاده کنید تا با دریافت اعلان از اپ مورد نظر موبایل شما چه از طریق صدا و چه ویبره هشداری ارسال نکند.

جز این، در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - نسخه جدید سیستم عامل ابزارهای موبایل اپل امکان آن وجود دارد تا گزارش - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - کاملی از نحوه استفاده شما از موبایلتان را در اختیار داشته باشید. این که - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - در بازه های زمانی مختلف چقدر از وقت خود را صرف استفاده از آن نمونه و در این مدت کدام اپ ها بیشتر از همه توجه شما را به خود جلب نموده اند.

ضمناً اگر حس می کنید که اعتیادی به یک اپلیکیشن خاص پیدا کرده اید می تواند مهلت خاصی را برای استفاده از آن تعیین کنید تا به نحوی به استفاده کمتر از آن به مرور زمان - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - ترغیب شوید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone