🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  2. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36239.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

رویایی که بر باد رفت؛ موبایل لنوو Z5 آنقدرها هم بدون حاشیه نیست

مدتی هست که کمپانی Lenovo تصاویری بریده شده از موبایل جدید خود لنوو Z5 منتشر می سازد و با اعلام این که نمایشگر این موبایل ۹۵ درصد از پنل جلویی را اشعال کرده است همه را به ...

مدتی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ساری استان مازندران - هست - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ساری استان مازندران - که کمپانی Lenovo تصاویری بریده شده از موبایل جدید خود لنوو Z5 منتشر می سازد و با اعلام این که نمایشگر این موبایل ۹۵ درصد از پنل جلویی را اشعال کرده است همه را به این نتیجه رساند که با یک موبایل با نمایشگر واقعاً‌ تمام صفحه مواجه خواهیم بود. اما افشای تصویری تازه این رویا را به باد داد.

با توجه به تصویری که کمپانی سازنده از موبایل معرفی نشده خود - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ساری استان مازندران - منتشر کرده بود برخی نگران بودند که شاید با یک موبایل با بریدگی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ساری استان مازندران - بالای نمایشگر مواجه باشیم، اما - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ساری استان مازندران - امروز تصویری از لنوو Z5 منتشر شده که غافلگیری متفاوتی دارد؛ یک حاشیه نسبتاً قابل توجه در زیر نمایشگر.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ساری استان مازندران

بدین ترتیب محصول تازه چینی ها گرچه واقعاً از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ساری استان مازندران - حاشیه های ناچیزی در سه سمت نمایشگر برخوردار است، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ساری استان مازندران - اما یک پنل تمام صفحه واقعی هنوز هم دست نیافتنی باقی می ماند. ضمن این که با توجه به حاشیه زیر نمایشگر، معمای محل تعبیه دوربین اصلی و سایر سنسورهای ضروری نیز حل می شود.

با همه این ها هنوز برای نا امید شدن کمی زود است، چون نمی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ساری استان مازندران - توانیم صحت تصویر منتشر شده را به صورت قطعی تایید کنیم. اما اگر باور کنیم که لنوو Z5 واقعاً - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ساری استان مازندران - به همین - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ساری استان مازندران - شکل روانه بازار می شود، باز هم می بایست هنر مهندسین شرکت سازنده را تحسین - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ساری استان مازندران - کنیم، به خصوص که احتمال زیادی وجود دارد که اسپیکر مکالمه این موبایل در زیر نمایشگر آن تعبیه شده باشد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ساری استان مازندران - و صدا از طریق القای استخوانی به گوش - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ساری استان مازندران - کاربر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر ساری استان مازندران - برسد. تجربه ای که پیش از این توسط شارپ و موبایل Aquos عملی بودن آن به اثبات رسیده.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone