🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36253.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

معرفی لپ تاپ ZenBook S ایسوس با طراحی لولای منحصر به فرد [تماشا کنید]

کمپانی ایسوس از یک لپ تاپ فوق باریک با سیستم لولای کاملاً جدید رونمایی کرد. سیستم لولای ZenBook S طوری طراحی شده که با باز شدن نمایشگر، بخش بالایی کیبورد آن نیز از سطح تکیه گاه ...

کمپانی ایسوس از یک لپ تاپ فوق باریک با سیستم لولای کاملاً جدید رونمایی کرد. سیستم لولای ZenBook S طوری طراحی شده که با باز شدن نمایشگر، بخش بالایی کیبورد آن نیز از سطح تکیه گاه فاصله می گیرد.

این مسئله سبب می شود که کیبورد در هنگام کار زاویه ای ۵.۵ درجه ای داشته باشد. زاویه که ایسوس آن را ErgoLift نامیده و معتقد است در افزایش ارگونومی و - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر شیراز استان فارس - راحتی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر شیراز استان فارس - کار با کیبورد دستگاه موثر است. ضمناً فاصله گرفتن بدنه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر شیراز استان فارس - لپ تاپ از روی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر شیراز استان فارس - سطح به افزایش کارایی سیستم خنک - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر شیراز استان فارس - کننده آن نیز منجر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر شیراز استان فارس - خواهد شد.

با توجه به استفاده ZenBook S از جدیدترین پردازنده های - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر شیراز استان فارس - سری i5 و i7 اینتل و جای گرفتن آنها در بدنه ای که تنها ۱۲ میلی متر قطر دارد، قابلیت ErgoLift - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر شیراز استان فارس - می تواند در خنک نگه داشتن کل سیستم نقشی حیاتی داشته باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر شیراز استان فارس

لپ تاپ ۱۳.۳ اینچی ایسوس مجهز به نمایشگری 4K است، در مجموع وزن آن نیز حدود ۱ کیلوگرم است و با هر بار شارژ تا ۱۵ ساعت کار را پشتیبانی می کند. البته کاربران می توانند رزولوشن نمایشگر مذکور را به دلخواه خود روی FHD قرار دهند تا مشکلی از بابت اجرای هیچ کدام از اپلیکیشن ها وجود نداشته باشد.

لپ تاپ ZenBook S از جهت درگاه های ارتباطی در وضعیت خوبی قرار دارد. سازنده برای آن سه درگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر شیراز استان فارس - USB-C و دو درگاه پرسرعت تاندربولت را در نظر گرفته است. جک هدفون نیز در موقعیتی منحصر به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر شیراز استان فارس - فرد جای گرفته.

محصول تازه ایسوس قرار است از تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) در سه رنگ بدنه - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر شیراز استان فارس - مشکی، آبی و قرمز و با قیمت ۱۱۹۹ دلار روانه بازار شود.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone