🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36246.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

در کمال ناباوری موبایل Lenovo Z5 با بریدگی بالای نمایشگر معرفی شد

ساعاتی قبل کمپانی لنوو در شهر پکن از موبایل جدید خود Lenovo Z5 رونمایی کرد. محصولی که مانند بسیاری از نمونه های تازه معرفی شده دارای حاشیه های کم نمایشگر و یک بریدگی در بالای آن ...

ساعاتی قبل کمپانی لنوو در شهر پکن از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بیجار استان کردستان - موبایل جدید خود Lenovo Z5 رونمایی کرد. محصولی که مانند بسیاری از نمونه های تازه معرفی شده دارای حاشیه های کم نمایشگر و یک بریدگی در بالای آن است. چنین اتفاقی این روزها بسیار تکرار می شود، اما منحصراً برای لنوو یک فاجعه و حتی فریبکاری به حساب خواهد آمد.

از حدود یک ماه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بیجار استان کردستان - قبل بود که کمپانی چینی با انتشار تصاویری تقطیع شده از موبایلی جدید این تصور را در ذهن همه ایجاد کرد که قصد دارد برای نخستین بار یک موبایل با نمایشگر واقعاً تمام صفحه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بیجار استان کردستان - را راهی بازار کند. دیروز تصویری از این محصول در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد در اصل Lenovo Z5 در بخش پایینی نمایشگر خود دارای حاشیه ای نه چندان باریک است.

بسیاری از ما گرچه کمی دلسرد شدیم اما تصور کردیم که قرار است مطابق آنچه در Mi Mix شیائومی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بیجار استان کردستان - دیدیم، دوربین سلفی و سنسورهای اصلی به این بخش منتقل شده و در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بیجار استان کردستان - بالای نمایشگر شاهد نمایی یکدست با حداقل حاشیه باشیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بیجار استان کردستان

اما امروز و همزمان با رونمایی رسمی از Lenovo Z5 در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بیجار استان کردستان - شهر پکن، همه چیز چون آوار بر سر علاقه مندان خراب شد. چون موبایلی که روزی قرار بود یک بدون حاشیه تمام عیار باشد، حالا علاوه بر حاشیه پایین در بالای نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بیجار استان کردستان - خود نیز یک بریدگی دارد.

محصول تازه - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بیجار استان کردستان - لنوو مجهز به نمایشگری ۶.۲ اینچی با نسبت تصویر ۱۹:۹ و رزولوشن 1080p است. کمپانی سازنده مدعیست - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بیجار استان کردستان - که حاشیه های - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بیجار استان کردستان - نمایشگر این موبایل از دو محصول مشابه دیگر خود یعنی آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بیجار استان کردستان - X - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بیجار استان کردستان - اپل و Mi 8 شیائومی نیز کمتر است. ضمناً در کمال تعجب و برخلاف ادعای پیشین معاون مدیرعامل لنوو، نسبت نمایشگر به پنل در موبایل مورد بحث برابر با ۹۰ درصد است (نه ۹۵ درصد)

از دیگر مشخصات سخت افزاری Lenovo - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بیجار استان کردستان - Z5 می توان به بهره مندی آن از چیپست هشت هسته ای اسنپدراگوم 636، رم ۶ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بیجار استان کردستان - گیگابایتی، باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی و دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی اشاره کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بیجار استان کردستان

نسخه مجهز به ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی این - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بیجار استان کردستان - موبایل با قیمت حدود ۲۰۰ دلار و نسخه بهره مند از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن به قیمت معادل ۲۸۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بیجار استان کردستان - دلار در کشورهای چین و هند قابل تهیه خواهند بود.

اگر تبلیغات فریبنده و دروغین لنوو نبود، موبایل Lenovo Z5 با این طراحی زیبا و قیمت بسیار ایدال به محصولی هیجان انگیز تبدیل می شد، اما در حال حاضر بیشتر علاقه مندان پس از رونمایی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر بیجار استان کردستان - از آن در یک حس مشترک هستند: ناامیدی.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone