🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نور استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  4. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  5. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36237.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گوگل فوتوز را حالا به شکل اپلیکیشن پیشروی تحت وب استفاده کنید

به لطف تصمیم جدید گوگل، حالا می‌توانید سرویس گوگل فوتوز را به شکل یک اپلیکیشن پیشروی تحت وب استفاده کنید. این تصمیم در حالی عملی شده که مرورگر کروم چندی پیش پشتیبانی از این اپ‌ها ...

به لطف تصمیم جدید گوگل، حالا می‌توانید سرویس گوگل فوتوز را به شکل یک اپلیکیشن پیشروی تحت وب استفاده کنید. این تصمیم در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نور استان مازندران - حالی عملی شده که مرورگر کروم چندی پیش پشتیبانی از این اپ‌ها را به نسخه‌های دسکتاپ و اندروید خود اضافه کرد.

اپلیکیشن‌های پیشروی تحت وب (به اختصار PWA) مزایای زیادی برای توسعه‌دهندگان دارند. اولا با وجود آن‌ها دیگری نیازی به ساخت اپلیکیشن‌های بومی برای سیستم‌های عامل مختلف - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نور استان مازندران - نیست و همه چیز از طریق مرورگر بارگذاری می‌شود. نکته بعد این که PWA - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نور استان مازندران - ها معمولا مهم‌ترین قابلیت‌های یک اپ کامل را با خود - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نور استان مازندران - دارند و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نور استان مازندران - حتی می‌توانند برای شما نوتیفیکیشن بفرستند.

به دلایلی که گفتیم، گوگل هم تصمیم گرفته که یکی از محبوب‌ترین محصولاتش را به شکل اپلیکیشن پیشروی تحت وب به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نور استان مازندران - کاربران ارائه کند. غول موتورهای جستجو برای این منظور وبسایت گوگل فوتوز (photos.google.com) را طوری بهینه‌سازی کرده که حالا به شکل یک - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نور استان مازندران - PWA عمل کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نور استان مازندران

حالا که وبسایت گوگل فوتوز به شکل یک اپ پیشروی تحت وب درآمده، می‌توانید آیکن آن را به صفحه خانه اندروید یا دسکتاپ ویندوز اضافه کنید. PWA ها به طور پیش‌فرض در نسخه 67 گوگل کروم فعالند، بنابراین اگر سایتی از آن‌ها پشتیبانی کند مرورگر این موضوع را به اطلاع‌تان می‌رساند. با این - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نور استان مازندران - وجود اگر به PWA گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نور استان مازندران - فوتوز دسترسی نداشتید می‌بایست آن را به طور دستی و از طریق فلگ‌ها فعال کنید.

کافیست در نوار آدرس مسیر ( chrome://flags/#enable-desktop-pwas ) را - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نور استان مازندران - دنبال کنید تا گزینه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نور استان مازندران - فعال کردن PWA ها را ببینید. البته باید بدانید که نسخه پیشروی تحت وب گوگل فوتوز هنوز قابلیت‌هایی مثل ارسال نوتیفیکیشن - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نور استان مازندران - آنی یا کار در حالت آفلاین را ندارد و این‌ها در به‌روزرسانی‌های بعدی به اپلیکیشن اضافه می‌شوند.

گوگل فوتوز تحت وب هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نور استان مازندران - امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نور استان مازندران - بارگذاری خودکار تصاویر را ندارد، ولی در آینده مطمئنا با به‌روزرسانی‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نور استان مازندران - بیشتر قابلیت‌هایش تکمیل‌ خواهد شد. به عنوان مثال امکان دارد که گوگل با اضافه کردن پشتیبانی از Share Target شرایطی فراهم کند که در فوتوز بتوانید تصاویر را مستقیما از اپلیکیشن‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر نور استان مازندران - اندرویدی دیگر بارگذاری کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone