🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  3. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36232.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آیا اندروید میزبان پلتفرم جدیدی برای فناوری تشخیص چهره می شود؟

تکنولوژی تشخیص چهره حدود ۶ سال است که راه خود را به موبایل های اندرویدی باز کرده، اما به زودی قرار است این پلتفرم میزبان فناوری کاملاً تازه و پیشرفته ای در این زمینه شود. ...

تکنولوژی تشخیص چهره حدود ۶ سال است که راه خود را به موبایل های اندرویدی باز کرده، اما به زودی قرار است این پلتفرم میزبان فناوری کاملاً تازه و پیشرفته ای در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردبیل استان اردبیل - این زمینه شود.

نکته مهم اینجاست که فناوری مذکور قرار است بخشی از پلتفرم - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردبیل استان اردبیل - اندروید شده و جایگزین فریمورک اولیه که در سال ۲۰۱۱ برای نخستین بار - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردبیل استان اردبیل - در اندروید 4 معرفی شده بود شود.

ظاهراً این فناوری بر خلاف اسکنرهای اثر انگشت، تنها از یک چهره برای باز کردن قفل موبایل های اندرویدی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردبیل استان اردبیل - پیشتبانی می کند. بدین ترتیب کسانی که به طور مشترک از یک موبایل استفاده می کنند باید به دنبال استفاده از دیگر روش - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردبیل استان اردبیل - ها برای باز کردن قفل صفحه نمایشگر موبایل خود باشند.

منبع انتشار خبر فوق یکی از کارکنان کمپانی اینتل است. به نظر می رسد این شرکت در حوزه سخت افزاری و (احتمالاً) به منظور تامین سنسورهای لازم با گوگل همکاری - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردبیل استان اردبیل - می کند. هیچ بعید نیست که ثمره این همکاری در قالب نسل آینده موبایل های پیکسل گوگل در دسترس قرار بگیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردبیل استان اردبیل

نباید فراموش کرد که اینتل - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردبیل استان اردبیل - دو فناوری مهم  RealSense و سامانه پرداخت از طریق تشخیص چهره بر بستر شبکه های 5G را در آستین دارد، پس چه شریکی بهتر از این شرکت برای گوگل؟ ضمن این که همکاری مذکور مسبوق به سابقه نیز هست. اینتل تامین کننده چیپ Visual Core برای موبایل پیکسل 2 گوگل بوده است.

شنیده های پیشین حاکی از آن بود که پیکسل 3 گوگل مجهز به دو دوربین در نمای جلوی خود خواهد بود که این خود می تواند سندی دیگر بر بهره مندی موبایل مذکور از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر اردبیل استان اردبیل - فناوری کاملاً جدیدی برای تشخیص چهره باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone