🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40983.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

باگ iOS 11 اجازه تایپ حرف «I» را به کاربران نمی دهد

اخیراً باگ جدیدی در iOS 11 کشف شده که از تایپ حرف «I» جلوگیری می کند و این حرف پر کاربرد را با «A» به همراه «[?]» جایگزین می کند. این اتفاق زمانی پیش می ...

اخیراً باگ جدیدی در iOS 11 کشف شده که از تایپ حرف «I» جلوگیری می کند و این حرف پر کاربرد را با «A» به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گلستان استان گلستان - همراه «[?]» جایگزین می کند.

این اتفاق زمانی پیش می آید که قابلیت «auto-correction» در تنظیمات Keyboard فعال شده باشد. در این صورت «I» در جمله ای که با این حرف شروع شود و دو فاصله بعد از آن تایپ گردد، تبدیل به «A»به همراه «[?]» می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گلستان استان گلستان

اگر شما نیز با این مشکل مواجه شده اید، تا پیش از رفع آن توسط اپل، احتمالاً می توانید به طریق زیر، آن را حل نمایید:

  • ابتدا به بخش «Settings» بروید.
  • سپس به «General»، و بعد به ««Keyboard» رفته و پس از ورود به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گلستان استان گلستان - بخش «Text Replacement»، گزینه «+» را انتخاب کنید.
  • در بخش «Phrase» حرف «I» (توجه کنید که «I» بزرگ باشد) و در بخش «Shortcut» حرف «i» (این بار کوچک) را تایپ نمایید.

به نظر می رسد این - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گلستان استان گلستان - مشکل ناشی از خود iOS یا سیستم پیش بینی متن اپل که بر اساس فضای ابری کار می کند، باشد. همچنین اپل اعلام کرده که از این مشکل مطلع بوده - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر گلستان استان گلستان - و در حال رفع آن است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone