🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  2. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  3. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  5. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40985.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

چرا ای‌نماد دارها بی‌نماد شدند؟

با گسترش تراکنشات مالی در بستر اینترنت توسط کاربران، ضرورت اعتماد داشتن به آنها روز به روز بیشتر شد و چند سال پیش وزارت صنعت، معدن و تجارت شروع به اعطای نماد اعتماد الکترونیکی (ای‌نماد) ...

با گسترش تراکنشات مالی در بستر اینترنت توسط کاربران، ضرورت اعتماد داشتن به آنها روز به روز بیشتر شد و چند سال پیش وزارت صنعت، معدن و تجارت شروع به اعطای نماد اعتماد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - الکترونیکی (ای‌نماد) به فروشگاه‌ها و سایت‌های خدمات‌رسانی اینترنتی نمود اما اخیراً سامانه رسمی این نماد دچار مشکلات زیادی شده و نزدیک به سه هفته از دسترس کاربران خارج بود و به تازگی با اعمال تغییرات از جمله تغییر قالب سایت، مجددا فعالیت خود را آغاز کرده است.

بسیاری از استارتاپ‌ها، بانک‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی و حتی نهادهای دولتی به داشتن چنین نمادی در سایت خود احتیاج دارند، چرا که بسیاری از کاربران با اعتماد به وجود این نماد در این سامانه‌ها تراکنش مالی انجام می‌دهند و عدم دسترسی به سامانه این نماد، به تجارتی که این - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - سایت‌ها انجام می‌دهند ضربه می‌زند.

مشکلات ای‌نماد طبق - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - گفته‌های رییس این مرکز به خاطر جابجایی پیمانکار بوده است

بسیاری از مسئولین این سایت‌ها در شبکه‌های اجتماعی خود نسبت به عدم پاسخگویی این مرکز اعتراض داشتند و «رمضانعلی صادق‌زاده»، رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بعد از گذشت 15 روز این اختلال را تایید کرد و با وجود اینکه اکثر قریب - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - به اتفاق کارشناسان دلیل این نقص فنی را رابطه این سازمان و پیمانکارشان می‌دانستند، هرگونه مشکل در سایت را به این مساله بی‌ارتباط اعلام کرد و البته چند روز - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - بعد و در آستانه تغییر پیمانکار، بالاخره این دلیل را تایید نمود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان
ظاهر وبسایت ای‌نماد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - دستخوش تغییراتی شده است

خبری که در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - رسانه‌ها دست - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - به دست می‌چرخد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - شرکتی به نام «مگفا» (مرکز - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - گسترش فناوری اطلاعات) را پیمانکار جدید ای‌نماد معرفی می‌کند.  «امیرحسین حسینی پژوه»، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - مدیر استارتاپ «می‌بریم» که خود نیز در فرایند دریافت ای نماد با مشکلاتی مواجه شده به دیجیاتو می‌گوید:

«شرکت مگفا روابط خوبی با ارگان‌های دولتی دارد و طراحی و اجرای پورتال سایت‌هایی مثل نهاد ریاست جمهوری و... را تاکنون بر عهده داشته است. اگر صحت خبر پیمانکاری - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - جدید این شرکت درست باشد باید پرسید که پس نقش مرکز توسعه تجارت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - الکترونیکی در این میان چیست؟ از آن‌سو اگر فقط بحث به تغییرات فنی و قالب وبسایت برمی‌گردد، پس دلیل این غیرفعال بودن سامانه به مدت سه هفته چه بوده است؟ قالب‌ و طراحی یک سایت می‌تواند تغییر پیدا کند بدون آنکه هیچ اتفاقی در نحوه عملکرد کلی سایت رخ دهد.»

مدیر استارتاپ می‌بریم می‌گوید روند دریافت ای‌نماد با وجود اینکه نسبت بوروکراسی در ایران سریع‌تر است ولی بعد از این سال‌ها فرآیندهایش هنوز خلاء‌هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - دارد که دریافت آن را با مشکل مواجه می‌کند. یکی از مشکلات این استارتاپ، حذف نماد پس از اعطای آن به دلیل وضعیت نظام وظیفه مدیرش بوده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - است، در حالی که در مراحل ثبت‌نام چنین اطلاعاتی درخواست نشده بود.

برای شفاف‌تر شدن موضوع، پس - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - از پیگیری‌های متعدد توانستیم با یکی از کارشناسان مرکز مگفا در این‌باره گفتگو کنیم. آقای «احمدیان» به دیجیاتو می‌گوید:

«شرکت مگفا از آغاز فعالیت خود زیرمجموعه صمت (وزارت صنعت،معدن و تجارت) بوده و در حقیقت جزو زیرمجموعه شرکت ایدرو است. اتفاقی که الان افتاده برخلاف جریان خبری موجود در رسانه‌ها، اتفاق جدیدی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - نیست و صرفا ما به عنوان اهرم صمت که صاحب طرح ای‌نماد است، یک سری فعالیت‌های فنی را انجام می‌دهیم. مگفا نه در تولید محتوا و نه در قوانین و روند ای‌نماد قرار است دخالت کند و تمامی این موارد از اول به دست صمت بوده و از الان به بعد هم دست - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - همین وزارتخانه خواهد بود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان

وی ضمن اشاره به اینکه اعمال این تغییرات فنی کمی زمان‌بر است مجددا تاکید می‌کند که پیمانکار بودن و یا نبودن مگفا تفاوتی برای کاربر نهایی (End User) ایجاد نمی‌کند:

«شرکت مگفا سالیان سال است که - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - در زمینه‌های مختلفی چون آموزش الکترونیکی، بخش‌های نرم‌افزاری و... فعالیت می‌کند و از سهام دولتی در بخش ایدرو بهره‌مند است. انتخاب مگفا به عنوان کمک‌یار - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - ای‌نماد به ما اجازه نمی‌دهد که به اطلاعات کاربران دسترسی داشته باشیم. تمامی دیتاها از آغاز این طرح در اختیار خود صمت بوده و - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - هم‌اکنون هم اوضاع به همین منوال سپری می‌شود و نگرانی بابت اطلاعات و دیتاها نباید وجود داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - باشد.»

او از تغییراتی که در سیستم فرایند ای‌نماد در آینده رخ‌ می‌دهد بی‌خبر است و می‌گوید: «اگر بنا به ایجاد تغییراتی در سیستم و قوانین مقررات ای‌نماد باشد، قطعا اخبار رسمی از - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - سوی خود سازمان اعلام خواهد شد و هیچ‌گاه بدون اطلاع قبلی این اتفاق نمی‌افتد.»

اما سوال اصلی اینجا مطرح - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - می‌شود که با توجه به این اظهارات، در - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - نهایت معلوم نیست که اگر مگفا یک پیمانکار جدید نیست، پس چرا علت نقص فنی سه هفته‌ای سامانه جابجایی پیمانکار اعلام شده است؟

ای‌نماد این‌روزها تبدیل به یک اجبار برای کسب‌وکارها شده

گفتنی است برخی از کارشناسان معتقد هستند که طبق قانون ای‌نماد صرفا یک شناسه برای جلب اعتماد کاربران است و هیچ الزامی برای استفاده از آن برای کسب‌وکارها وجود ندارد. با این‌حال بسیار از کسب‌وکارها اخیرا به خاطر نداشتن این نماد مسدود شده‌اند که به نظر می‌رسد این اقدام در قانون تعریف نشده است. مشکلاتی از این دست در جریان ای‌نماد وجود دارد که سرمنشا تمامی آنها به عدم تعریف دقیق و کاربردی کسب‌وکارهای مجازی توسط دولت برمی‌گردد.

ایران به توسعه فعالیت‌های اقتصادی خود بیش از پیش احتیاج دارد و بخش اعظمی از این توسعه می‌تواند از طریق ICT بسیار شکوفا شود، اما در این بین بسیاری از نهادهای دولتی به بهانه‌های مختلف در نقش سرعت‌گیر عمل می‌کنند و ایجاد سیاست‌های ناگهانی و بدون اطلاع قبلی - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر مرند زنجان استان زنجان - در موضوع مهمی مثل ای‌نماد نیز نمک بر روی زخم تجارت این نوع کسب‌وکارهاست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone