🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  5. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40972.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گوگل قابلیت مقایسه موبایل ها را به جستجوگر خود اضافه می کند

بسیاری از افراد هنگامی که قصد خرید تلفن هوشمند جدید دارند، در اینترنت به جستجو و مقایسه انتخاب هایشان می پردازند، ولی شاید این پروسه زمان بر و پیچیده باشد. حالا به نظر می رسد ...

بسیاری از افراد هنگامی که قصد خرید تلفن هوشمند جدید دارند، در اینترنت به جستجو و مقایسه انتخاب هایشان می پردازند، ولی شاید این پروسه زمان بر و پیچیده باشد. حالا به نظر می رسد گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سنندج استان کردستان - قصد دارد پروسه مقایسه موبایل ها را بیش از پیش ساده نماید.

بر اساس گزارشات، گوگل اخیراً در سکوت خبری، در حال تست قابلیت جدیدی برای نمایش مقایسه دو موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سنندج استان کردستان - در کنار یکدیگر است. البته این قابلیت فعلاً تنها برای برخی از کاربران فعال شده است. تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سنندج استان کردستان

به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سنندج استان کردستان - منظور مقایسه کافیست نام دو - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سنندج استان کردستان - تلفن هوشمند با یک «vs» (مخفف Versus) به معنی «در مقابل» در میان آنها در جستجوگر گوگل ذکر شود. به عنوان نمونه با جستجوی «Pixel 2 vs Pixel 2 XL»، مقایسه مشخصات دو پرچمدار جدید گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سنندج استان کردستان - نمایش داده می شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سنندج استان کردستان

البته در ابتدا تنها اطلاعات محدودی نمایش داده می شود، ولی با فشردن علامت کلید آبی، جزئیات بیشتری از مقایسه به نمایش در می آید.

همچنین با انتخاب گزینه «Highlight differences»، می توان اختلافات مشخصات دو موبایل را در رنگ متفاوت، مشاهده کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سنندج استان کردستان

لازم به ذکر است در - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سنندج استان کردستان - حال حاضر این قابلیت تنها برای برخی از کاربران فعال شده و فعلاً تنها می توان دو - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر سنندج استان کردستان - موبایل را مقایسه کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone