🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  2. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  5. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40978.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

دادگاه عالی آمریکا درخواست تجدید نظر سامسونگ را رد کرد

همان طور که احتمالاً می دانید ماجرای دعوای حقوقی اپل و سامسونگ سر دراز دارد و این دو کمپانی نزدیک به هفت سال است که بر سر چند پتنت طراحی و کاربردی با یکدیگر دچار ...

همان طور که احتمالاً می دانید ماجرای دعوای حقوقی اپل و سامسونگ سر دراز دارد و این دو کمپانی نزدیک به هفت سال است که بر سر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - چند پتنت طراحی و کاربردی با یکدیگر دچار اختلاف شده اند.

درخواست سامسونگ توسط 11 قاضی در دادگاه عالی آمریکا بررسی شده است

البته سامسونگ و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - اپل در برخی زمینه های دیگر شریک تجاری محسوب می شوند اما این امر نتوانسته جلوی شکایت کمپانی ساکن کوپرتینو از رقیب کره ای - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را بگیرد. جالب است بدانید که اپل شکایات مختلفی از سامسونگ داشته که در یکی از موارد موفق شده رقیب خود را به دلیل استفاده از ویژگی هایی مانند «Auto correct» (اصلاح خودکار املای کلمات) و «Slide to unlock» (باز کردن قفل موبایل) به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - پرداخت 119.6 - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - میلیون دلار محکوم کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

حال خبر می رسد که دادگاه عالی ایالات متحده آمریکا - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - درخواست تجدید نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سامسونگ برای پرونده مورد بحث را را رد کرده، و این شرکت شانس خود را برای کاهش یا لغو جریمه مربوط به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نقض پتنت های نرم افزاری اپل از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دست داده است.

لازم به ذکر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - است که درخواست سامسونگ پیش از این توسط تیمی متشکل از 3 قاضی مورد بررسی قرار گرفته بود، اما این بار توسط 11 قاضی بررسی شد، که البته کمپانی کره ای مسلماً از نتایج آن راضی نبوده و اظهار داشته دادگاه عالی بدون شنیدن دفاعیات شفاهی و بررسی سایر اسناد مربوطه اقدام به تصمیم گیری کرده است.

گفتنی است پرونده مورد بحث با دعوای حقوقی اپل و سامسونگ بر سر پتنت های طراحی (که جریمه 399 میلیون دلاری را برای کره ای ها در پی داشته) متفاوت بوده، و دادگاه تجدید نظر مورد دوم بهار سال آینده برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر غوغا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام حالتون خوبه؟ تعمیرچی مذکوراباد مرزن اباد مرزن‌آباد تعمیرات داره
پاسخ: بله در مذکوراباد مرزن اباد شهر مرزن‌آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone