🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  2. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  3. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  4. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  5. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40987.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

نسل ۴ موبایل های ذن فون ایسوس در ایران رونمایی شدند

شب گذشته (۱۵ آبان ماه ۱۳۹۶) شرکت ایسوس میزبان جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در هتل اسکان تهران بود و در جریان مراسمی از نسل چهارم موبایل های سری ذن فون خود رونمایی به ...

شب گذشته (۱۵ آبان ماه ۱۳۹۶) شرکت ایسوس میزبان جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در هتل اسکان تهران بود و در جریان مراسمی از نسل چهارم موبایل های سری ذن فون خود رونمایی به عمل آورد.

محصولات سری ذن فون که با شعار We love Photo & Energy وارد ایران می شوند شامل سه مدل به نام های ذن فون ۴، ذن فون ۴ سلفی پرو، و ذن فون ۴ مکس خواهند بود که طبق اعلام مدیران کمپانی تایوانی، مدل آخر از اهمیت بیشتری در بازار کشورمان برخوردار است.

از آنجایی که امکانات و قابلیت های هر سه محصول را پیشتر در دیجیاتو مطالعه کرده اید سه ویژگی کلیدی این سری را با - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شما به اشتراک می گذاریم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - که Aaron Tsai مدیر توسعه کسب و کار موبایل این شرکت با خبرنگاران در میان گذاشت و عبارتند از:

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

۱- برخورداری از دوربین دوگانه در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تمام - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مدل ها: ایسوس مدعی است در حالی که هم اکنون این آرایه دوربین صرفا در پرچمداران بازار به چشم می خورد این کمپانی توانسته چنین امکانی را برای موبایل های خانواده ذن فون ۴ که محصولات میان رده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را هم شامل می گردد در نظر بگیرد.

۲- دوربین واید با زاویه ۱۲۰ درجه

۳- چیپست انحصاری ایسوس به نام SuperPixel

در ادامه مراسم فرشاد شریعت مدیر آموزش محصولات ایسوس نیز به ارائه جزئیات بیشتر در خصوص این سه موبایل پرداخت و در انتها نوبت به جلسه پرسش و پاسخ رسید.

ایسوس در خصوص سهم - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بازار خود در خاور میانه و ایران اعلام کرد که هم اکنون - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این شرکت دو درصد از سهم بازار ایران را در اختیار دارد و بنا دارد که تا سال ۲۰۱۸ میلادی این رقم را به ۵ درصد برساند. اضافه نماییم که شب گذشته برای نخستین بار در منطقه خاور میانه رونمایی از محصولات تازه ایسوس - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در کشورمان ایران اتفاق افتاد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

از مدیران این شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - همچنین در رابطه با کیفیت نسبتا پایین نمایشگر موبایل های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آن و همچنین حاشیه بالای صفحه نمایش آنها سوال گردید که در پاسخ Tsai مدعی شد نمایشگرهای LCD با رزلوشن فول اچ دی جواب خود را در آزمایشات مختلف پس داده اند و بهترین بهره وری را در مصرف انرژی دارند اما برای حذف حاشیه بالای نمایشگر، ایسوس ظاهرا طرح های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - جدیدی را در دست توسعه دارد و به زودی آنها را روی محصولاتش پیاده سازی میکند.

در مورد قیمت این محصولات اما پاسخ صریح و روشنی دریافت نشد و اعلام قیمت به زمان عرضه دستگاه ها به بازار موکول گردید. البته چاوشی مدیر شبکه فروش ایسوس در رابطه با قیمت بالای محصولات موبایل این شرکت در قیاس با دیگر موبایل های موجود در بازار که از نظر امکانات هم در سطح بالاتری قرار دارند، اظهار نمود که ایسوس توانایی رقابت با برندهایی نظیر سامسونگ و هوآوی را دارد و اگر صلاح بداند تغییراتی را در قیمت محصولاتش اعمال خواهد نمود.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone