🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  2. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  3. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  4. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40974.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

گوگل از تغییرات جدید رابط کاربری وبسایت خود در موبایل رونمایی کرد

اگر امروز چیزی را در موبایل تان جستجو کرده باشید، احتمالا متوجه تغییرات کوچک صفحه خانگی گوگل شده اید. گوگل اخیرا رابط کاربری وبسایت خود در موبایل را از نو طراحی کرده تا تجربه بهتری ...

اگر امروز چیزی را در موبایل تان جستجو کرده باشید، احتمالا متوجه تغییرات کوچک صفحه خانگی گوگل شده اید. گوگل اخیرا رابط کاربری وبسایت خود در موبایل را از نو طراحی کرده تا تجربه بهتری از جستجو را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

این تغییرات در حالی صورت گرفته اند که چند روز پیش تصاویری از نسخه بتای اپلیکیشن جستجوی گوگل با یک طراحی متفاوت منتشر شد. در این طراحی جدید که فعلا در مرحله آزمایشی به سر می برد، لبه های تیز و زاویه دار جای خود را به لبه های گرد داده اند. - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اصفهان استان اصفهان - حالا همین طراحی به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اصفهان استان اصفهان - نسخه موبایل وبسایت گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اصفهان استان اصفهان - هم آمده و کاربران iOS و اندروید از امروز می توانند آن را در موبایل های خود مشاهده نمایند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اصفهان استان اصفهان

احتمالا اولین خصوصیتی که در این طراحی جدید متوجهش می شوید، گرد شدن لبه های باکس اصلی جستجو است؛ تغییری که تقریبا شما را به یاد آیکن های لبه گرد ال جی در UX 6.0 می اندازد، با این تفاوت که باکس جستجوی گوگل به شکل - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اصفهان استان اصفهان - مستطیل و اندکی طویل تر از آن هاست. - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اصفهان استان اصفهان - کافیست در این مستطیل لبه گرد چیزی بنویسید تا نتایج در کارت هایی به همین شکل برایتان به نمایش در بیایند.

اما به غیر از حذف گوشه های تیز و زاویه دار، لینک ها - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اصفهان استان اصفهان - و عناوین در نتایج جستجو هم دستخوش تغییراتی شده اند و حالا - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اصفهان استان اصفهان - سایه آبی کم رنگ تر و ملایم تری را دور آن ها مشاهده می کنید. مضاف بر این پس زمینه طوسی رنگ نتایج جستجو حالا به رنگ سفید درآمده تا با کارت های برآمده در تصویر سازگاری بیشتری داشته باشد.

انتشار این طراحی جدید برای اسمارت فون ها از امروز آغاز شده، اما اگر هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر اصفهان استان اصفهان - اثرات آن را در موبایل خود نمی بینید احتمالا باید یکی دو روز دیگر برای مشاهده آن ها منتظر بمانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone