🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  2. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  5. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40982.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مشکل جدید نمایشگر پیکسل 2 اکس ال: تار شدن محتوای مشکی هنگام اسکرول صفحه [بروزرسانی]

در حالی که تنها دو هفته از عرضه «پیکسل 2 اکس‌ ال» می‌گذرد گزارشات مربوط به مشکل نمایشگر این اسمارت فون روز به روز در حال افزایش است و ممکن است فروش آن را تحت ...

در حالی که تنها - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر لاهیجان استان گیلان - دو هفته از عرضه «پیکسل 2 اکس‌ ال» می‌گذرد گزارشات مربوط به مشکل نمایشگر این اسمارت فون روز به روز در حال افزایش است و ممکن است فروش آن را تحت تاثیر قرار دهد.

مشکلات مربوط به نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر لاهیجان استان گیلان - OLED پیکسل 2 اکس ال تاکنون شامل مواردی از قبیل رنگ های مرده، عدم یکنواختی در روشنایی پیکسل ها، ایجاد بافت برفکی هنگام اسکرول بوده و حالا تار شدن نمایشگر هم هنگام اسکرول محتوای مشکی نیز به آن اضافه شده است.

این مشکل توسط «استفان هال» یکی از کاربران وب سایت معروف «9to5Google» گزارش شده - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر لاهیجان استان گیلان - و وی در حساب کاربری توییترش ویدئویی از آن را به نمایش گذاشته است.

او در ویدئویی دیگر علاوه بر بیان تنظیمات روشنایی نمایشگر اعلام کرده که پیکسل 2 اکس ال همکارش - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر لاهیجان استان گیلان - نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر لاهیجان استان گیلان - به همین مشکل دچار شده است.

به نظر می رسد این مساله به پاسخ دهی کند پیکسل های صفحه نمایش برمی گردد که در این صورت یک معضل سخت افزاری محسوب شده و برطرف کردن آن با آپدیت های نرم افزاری تا حدودی ناممکن است.

گفتنی است زمان پاسخ دهی نمایشگر به معنی فاصله زمانی تغییر رنگ ها در واحد میلی ثانیه است.

زمان پاسخ دهی یک نمایشگر ایده - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر لاهیجان استان گیلان - ال باید بین 2 تا 5 میلی ثانیه باشد، در غیر این صورت محتوایی که به سرعت تغییر می کند به صورت تار نمایش داده می شود.

بروزرسانی

گوگل روز گذشته - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر لاهیجان استان گیلان - بروزرسانی جدیدی را برای پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال منتشر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر لاهیجان استان گیلان - کرده که گزینه هایی را برای افزایش یا کاهش اشباع رنگ به منظور حل مشکلات نمایشگر در اختیار کاربر قرار می دهد.

علاوه بر این تغییرات نامحسوسی را در عملکرد نمایشگر پیکسل 2 - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر لاهیجان استان گیلان - اکس ال نیز ایجاد کرده که به کاهش ریسک سوختن پیکسل ها منجر می شود.

یکی دیگر از مزایای این بروزرسانی حل مشکل صدای کلیک آزار دهنده ای است که در تعدادی از موبایل های پیکسل 2 به گوش می رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone