🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  5. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40973.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اپراتورهای ایرانی چه خدماتی برای زائرین اربعین ارائه می‌دهند؟

با نزدیک شدن به اربعین حسینی، اپراتور‌ها در راستای رفاه حال زائرینی که قصد سفر به عراق را دارند تدابیر ویژه‌ای جهت بهبود ارتباط موبایلی مسافران اندیشیده‌اند که به اختصار به مقایسه آنها میپردازیم. ایرانسل ضمن ...

با نزدیک شدن به اربعین حسینی، اپراتور‌ها در راستای رفاه حال زائرینی که قصد سفر به عراق را دارند تدابیر ویژه‌ای جهت بهبود ارتباط موبایلی مسافران اندیشیده‌اند که به اختصار به مقایسه آنها میپردازیم.

ایرانسل ضمن کاهش نرخ رومینگ در کشور عراق با تعرفه‌های تخفیفی، پیشنهاد ویژه اینترنت رایگان روزانه را به مشترکان خود ارائه می‌دهد. زائران ایرانسلی بدون الزام به حضور در نقطه‌ای خاص یا ثابت، می‌توانند از ۱۰ مگابایت دیتای روزانه رایگان بهره‌مند شوند. شهروندان ایرانی در عراق می‌توانند برای فعال‌سازی این پیشنهاد ویژه که تنها تا ۲۶ آبان امسال امکان پذیر است، کد دستوری *۱۱۱*۸# را در ایران یا عراق شماره‌گیری کنند.

علاوه بر این، اپراتور دوم ایران، این امکان را - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برای مشترکان خود فراهم کرده تا با شماره‌گیری کد *۱۱۱*۳*۲# و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من، بسته‌های هفتگی ویژه اینترنت رومینگ را که با تخفیف تا ۹۵درصدی ارائه شده‌اند، فعال کنند.

همراه اول نیز به منظور پوشش ارتباطی بهتر زائرین پیاده‌، در پایانه‌های مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه، وای‌فای رایگان ارائه می کند. حجم ترافیک رایگانی که همراه اول از تاریخ ۹ تا ۲۳ آبان ماه به مدت دو هفته در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد، - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به حجم بسته فعال شده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ماهانه در سیم‌کارت آنها وابسته است. برای مثال اگر بسته - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دو گیگابایتی اینترنت همراه اول را خریداری کرده باشید می‌توانید از دو گیگابایت وای فای - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - رایگان همراه اول نیز استفاده کنید.

از سوی دیگر رایتل بسته‌های اینترنت ماهانه با حجم‌های مختلف ویژه ایام اربعین طراحی نموده است. این بسته‌ها به صورتی طراحی شده اند که کاربران علاوه بر استفاده از حجم دیتای تخفیف خورده در کشور عراق، بتوانند ۱۰ برابر حجم بسته خریداری شده را در - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ایران استفاده کنند. این بسته های ۱۰۰،۵۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و ۲۰۰ مگابایتی به ترتیب ۲۱۰۰۰،۱۱۵۰۰ و ۴۰۰۰۰ تومان قیمت دارند.

همچنین اپراتورها در ایام اربعین، تعرفه‌های خدمات رومینگ را با تخفیفاتی ویژه به مشترکان خود ارائه خواهند داد.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
تعرفه‌های تخفیف خورده خدمات رومینگ اپراتور‌ها به مناسبت اربعین

بر این اساس، از روز چهارشنبه ۱۰ آبان تا ۹ آذر ماه سال جاری، تعرفه مکالمه مشترکین همراه اول با ایران دقیقه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ۱۱۹۰ تومان، مکالمه دریافتی دقیقه ای ۷۹۰ تومان، مکالمه با شماره داخلی عراق دقیقه ای۳۹۰ تومان، ارسال پیامک ۲۵۰ تومان و اینترنت همراه هر مگابایت ۱۹۰ تومان محاسبه خواهد شد.

ایرانسل نیز تعرفه هر گونه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مکالمه را تا ۷۹۹ تومان، هزینه ارسال پیامک را تا ۲۹۹ تومان و نرخ مصرف آزاد اینترنت همراه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را به ازای هر مگابایت تا ۲۹۹ تومان کاهش داده است.

رایتل نیز تعرفه‌های خود را از تاریخ ۲۶ آبان ماه تا ۵ آذر ماه سال جاری کاهش داد. بدین ترتیب تعرفه تماس با ایران ۱۲۰۰ تومان و هزینه هر دقیقه تماس با شماره داخل عراق ۷۹۰ تومان خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شد. تعرفه تماس صوتی دریافتی نیز به رقم ۶۵۰ تومان، نرخ هر پیامک ارسالی و هزینه استفاده از هر مگابیات دیتای اینترنت نیز به ۴۰۰ تومان خواهد رسید.

همچنین قرار است در پایانه‌های مرزی کشور عراق، کارشناسان اپراتور‌ها، زائرین را برای استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - صحیح از خدمات ارتباطی در نظر گرفته شده راهنمایی کنند.

ایرانسل به مشترکان خود توصیه می‌کند تا قبل از خروج از کشور، حتما امکان رومینگ سیم‌کارت خود را با - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شماره‌گیری کد دستوری *۱۱۱*۱# فعال کنند و در طول اقامت خود در عراق، از شبکه رومینگ دو اپراتور زین (Zain) و آسیاسل (Asiacell) استفاده کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره نحوه فعال‌سازی و استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - سرویس رومینگ می‌توانید به مطلبی که تیم دیجیاتو قبلاً توضیحات کاملی پیرامون آن ارائه کرده است مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone