🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  4. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  5. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41003.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپل در افزایش تنوع نژادی و جنسیتی کارمندان خود چندان موفق نبوده است

شرکت های دنیای فناوری در سال های اخیر تلاش ویژه ای را به استخدام زنان و اقلیت های نژادی اختصاص داده اند که کمپانی اپل نیز با پیروی از این روند، همواره سعی کرده فرصت ...

شرکت های دنیای فناوری در سال های اخیر تلاش ویژه ای را به استخدام زنان و اقلیت های نژادی اختصاص داده - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کامیاران استان کردستان - اند که کمپانی اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کامیاران استان کردستان - نیز با پیروی از این روند، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کامیاران استان کردستان - همواره سعی کرده فرصت های بیشتری را در اختیار این اقشار قرار دهد.

اما آمارهای اخیر - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کامیاران استان کردستان - شرکت ساکن کوپرتینو نشان می دهند که اپل در بالا بردن تعداد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کامیاران استان کردستان - نیروهای زن خود موفق نبوده و در جذب کارکنان سایر نژادها (سیاهپوست، آسیایی و...) نیز پیشرفت چندانی نداشته است.

54 درصد از کارمندان اپل سفیدپوست - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کامیاران استان کردستان - هستند

بر اساس اعداد و ارقام موجود تا اول تابستان امسال، - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کامیاران استان کردستان - تنها یک سوم - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کامیاران استان کردستان - از کارمندان اپل را زنان تشکیل می دهند که این مقدار نسبت - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کامیاران استان کردستان - به مدت مشابه سال گذشته ثابت مانده است. این در حالی است که نسبت تعداد کارکنان از نژادهای مختلف (به جز آسیایی ها) نیز فقط 1 درصد افزایش داشته و به 23 درصد رسیده، و آمار کارمندان سفیدپوست هم با 2 درصد - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کامیاران استان کردستان - کاهش حالا 54 درصد شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کامیاران استان کردستان

جالب است بدانید - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کامیاران استان کردستان - که کمپانی اپل 130 هزار کارمند دارد که 83 هزار نفر از آنها در خاک آمریکا حضور دارند. البته این ارقام علاوه بر مهندسان، طراحان و کارکنان حوزه محصولات، شامل کارمندان - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کامیاران استان کردستان - اپل استور نیز می شود؛ اما مشخص نیست که آیا اپل کارکنان فروشگاه های خود را هم در آمار مذکور لحاظ کرده است یا خیر.

لازم به ذکر است که طی سه سال گذشته نرخ جذب کارمندان زن زیر 30 سال در اپل با افزایش 5 درصد، به 36 درصد رسیده که مجموعاً آمار نیروهای زن کمپانی را با 2 درصد افزایش، به 37 هزار نفر رسانده است. در ضمن طی دوره مذکور حضور زنان در نقش های مدیریتی نیز تنها 1 درصد افزایش داشته که رشد قابل توجهی به حساب نمی آید.

گفتنی است طبق اظهارات - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کامیاران استان کردستان - اپل، استخدام نیروهایی که در حالت عادی کمتر مورد توجه قرار می گیرند (زنان، سیاه پوستان، سرخ پوستان، ساکنین جزایر اقیانوس آرام، مردمان آمریکای لاتین و...) از جولای 2016 تا - تعمیرات اجاق گاز و فر لامیرا در شهر کامیاران استان کردستان - جولای 2017 افزایش چشمگیری داشته و 50 درصد از کل استخدام های شرکت را شامل شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone