🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  2. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  3. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  4. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  5. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40999.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سیستم Face ID آیفون 10 را با خواهر و برادرتان آزمایش نکنید

در روزهای اخیر شاهد انتشار ویدئوهایی بوده ایم که در آنها دو فرد دوقلو تلاش دارند Face ID اپل را به چالش بکشند. اگر این ویدئوها را دیده باشید می دانید که در برخی آنها ...

در روزهای اخیر شاهد انتشار ویدئوهایی بوده ایم که در آنها دو فرد دوقلو تلاش دارند Face ID اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - را به چالش بکشند. اگر این ویدئوها را دیده باشید می دانید که در برخی آنها سیستم شناسایی چهره آیفون 10 مغلوب می شود، اما دلیل آن چیست؟

این امر به قابلیت های یادگیری ماشینی Face ID برمی گردد، در واقع هر بار که - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - یکی از این دو فرد دیگر سعی در باز کردن قفل موبایل دارد اما موفق نمی شود و مالک اصلی با وارد کردن کد قفل صفحه را باز می کند، Face ID مشخصات چهره نفر اول را به هم دیتابیس خود - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - اضافه می کند.تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلاناپل قبلا مسائل مرتبط به سیستم شناسایی چهره را در جزوه ای شرح داده و در بخش حریم خصوصی به این مساله اشاره کرده است:

داده های مربوط - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - به Face ID به مرور زمان بروزرسانی و اصلاح می شوند. این سیستم در صورت مواجه شدن با فردی بسیار شبیه به کاربر اصلی، داده های آن را به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - خاطر می سپارد اما برای بازگشایی قفل، وارد کردن کد الزامی خواهد بود.

یکی از مزایای این سیستم مطابقت با تغییرات چهره از قبیل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - تغییر حالت مو، اصلاح ریش یا حتی جراحی های زیبایی است. گفتنی است هیچ از این داده ها به سروهای اپل ارسال نشده و کاملا در خود موبایل انجام می شوند.

بنابرین اگر این سیستم را با افرادی که شباهت زیادی به شما دارند امتحان می کنید، از وارد کردن کد بلافاصله پس از نمایش آن خودداری کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone