🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  2. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  4. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  5. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40992.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

راه اندازی فروشگاه Poly گوگل برای دسترسی رایگان به اشیاء واقعیت افزوده

طراحی اپلیکیشن های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده کار چندان ساده ای نیست، خصوصاً زمانی که توسعه دهنده بخواهد از محیط های شلوغ با جزئیات بالا در اپلیکیشن یا بازی خود استفاده کند. کمپانی گوگل ...

طراحی اپلیکیشن های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - واقعیت مجازی و واقعیت افزوده کار چندان ساده ای نیست، خصوصاً زمانی که توسعه دهنده - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - بخواهد از محیط های شلوغ با جزئیات بالا در اپلیکیشن یا - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - بازی خود استفاده کند.

کمپانی گوگل هم با اطلاع از این موضوع، فروشگاهی تحت عنوان «Poly» را راه اندازی کرده و تعداد زیادی از اشیاء سه بعدی را - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - برای پلتفرم های VR و AR - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - به صورت رایگان در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است.

امکان اعمال تغییرات روی اشیاء موجود در Poly وجود دارد

برخی از این اشیاء بسیار - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - ساده هستند و در برخی دیگر از جزئیات بسیار بالایی استفاده شده که در کنار تنوع، امکان ایجاد تغییرات دلخواه در نمونه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - های موجود نیز برای کاربران فراهم شده است. فروشگاه Poly همچنین قابلیت اشتراک گذاری اشیاء به صورت فایل GIF و - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - البته مشاهده آنها در ابزارهای  VR را هم برای توسعه دهندگان ایجاد کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مازندران استان مازندران

لازم به ذکر است که اشیاء سه بعدی موجود در Poly منحصر به - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر مازندران استان مازندران - پلتفرم خاصی نیستند و توسعه دهندگان می توانند در ARCore گوگل و ARKit اپل از آنها استفاده کنند.

گفتنی است فروشگاه جدید گوگل بیشتر برای کمک به توسعه دهندگان تازه کار، و تیم های کوچکی که منابع و زمان کافی برای طراحی تک تک اجزای محیط را ندارند راه اندازی شده، و به این افراد اجازه می دهد ایده اولیه خود را راحت تر و سریع تر به محصول نهایی تبدیل کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone