🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  2. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  5. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40995.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

استیون هاوکینگ: هوش مصنوعی در آینده جای انسان را روی زمین می گیرد

نگرانی ها بابت پیشرفت کنترل نشده هوش مصنوعی در ماه های اخیر چندین برابر شده و در این بین بسیاری از سردمداران دنیای تکنولوژی مانند ایلان ماسک، نسبت به خطرات ناشی از روند جدید هشدار ...

نگرانی ها بابت پیشرفت کنترل نشده هوش مصنوعی در ماه های اخیر چندین برابر شده و در این بین بسیاری از سردمداران دنیای تکنولوژی مانند ایلان ماسک، نسبت به خطرات ناشی از روند جدید هشدار داده اند.

فیزیکدان مشهور «استیون هاوکینگ» نیز از جمله افرادی است که نسبت به پیشرفت های هوش مصنوعی خوش بین نبوده، و اخیراً - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تربت جام استان خراسان - اظهار داشته که فناوری مورد بحث روزی جای انسان را - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تربت جام استان خراسان - در زمین خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تربت جام استان خراسان - گرفت.

هوش مصنوعی یادگیرنده خطر اصلی برای انسان ها خواهد بود

هاوکینگ هشدار داده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تربت جام استان خراسان - که بالاخره یک نفر موفق به توسعه هوش مصنوعی یادگیرنده خواهد شد و این هوش می تواند با اصلاح و پیشرفت مداوم خود، نسبت به هوش انسانی برتری یابد. او همچنین اظهار داشته همان طور که می توان ویروس های کامپیوتری با توانایی تکثیر سریع - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تربت جام استان خراسان - را توسعه داد، هوش - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تربت جام استان خراسان - مصنوعی نیز به قابلیت تکثیر دست خواهد یافت و در نهایت نوع جدیدی از حیات را شکل خواهد داد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تربت جام استان خراسان

استیون هاوکینگ در حالی سخنان مذکور را مطرح کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تربت جام استان خراسان - که اوایل امسال از کمپانی ها و توسعه دهندگان خواسته بود پیش از بروز تهدید جدی علیه بشریت، قواعدی را برای پیشبرد فناوری هوش مصنوعی تعیین کنند. وی همچنین سال گذشته نیز عنوان کرده بود ممکن است هوش مصنوعی به اندازه ای قدرتمند شود که به صورت غیر عمدی جان انسان ها را به خطر بیاندازد.

گفتنی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تربت جام استان خراسان - است به عقیده هاوکینگ خطر اصلی هوش مصنوعی دشمنی آن با انسان ها نیست، بلکه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تربت جام استان خراسان - این سیستم بسیار هوشمند در رسیدن به اهداف خود - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر تربت جام استان خراسان - عملکرد فوق العاده ای خواهد داشت و اگر اهداف آن با اهداف انسان ها در یک راستا نباشند، وجود بشر به خطر خواهد افتاد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone