🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  3. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه و عیب یابی توسط کارشناس دارد و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  5. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40966.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سرمایه گذاری چند صد میلیون دلاری کرملین روی توییتر و فیسبوک از طریق یکی از وابستگان داماد ترامپ

اخیرا اسنادی منتشر شده که نشان می دهند کرملین صدها میلیون دلار را از طریق یکی از شرکت های متعلق به جرد کوشنر (داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا) در فیسبوک و ...

اخیرا اسنادی منتشر شده که نشان می دهند کرملین صدها میلیون دلار را از طریق یکی از شرکت های متعلق به جرد کوشنر (داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا) در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرخرود استان مازندران - فیسبوک و توییتر سرمایه گذاری کرده است.

براساس این اسناد که بخشی از ۱۳ میلیون سند داخلی منتشر شده در روز یکشنبه به شمار می روند و به سوء استفاده سرمایه گذاران از بهشت های مالیاتی اشاره دارند، دو موجودیت روسی که روابط نزدیکی هم با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور دارند، سرمایه گذاری های گسترده ای را از طریق یوری میلر سرمایه گذار روسی-آمریکایی حوزه تکنولوژی روی دو وبسایت فیسبوک و توییتر انجام داده اند.

جالب اینکه هم اکنون میلر سهامدار یک پروژه ملکی است که در اصل توسط جرد کوشنر تاسیس شده. از سویی وقتی داماد ترامپ برای نخستین بار به دولت او ملحق شد تقریبا همه از پروژه ها و کسب و کارهایش باخبر بودند.

براساس اعلام کنسرسیوم بین المللی روزنامه نگاران پرسشگر که به اسناد منتشر شده دست پیدا کرده، بانک دولتی VTB روسیه مبلغ ۱۹۱ میلیون دلار را برای سرمایه گذاری روی توییتر به میلر پرداخت کرده است و طبق اعلام نشریه نیویورک تایمز نیز این بانک عموما در زمینه اعطای تسهیلات به پروژه های استراتژیک سیاسی فعالیت دارد.

این اسناد همچنین نشان می دهند شرکت روسی Gazprom که در زمینه انرژی سرمایه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرخرود استان مازندران - گذاری می کند حامی مالی یکی از کمپانی های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرخرود استان مازندران - وابسته به میلر بوده که تقریبا ۱ میلیارد دلار از سهام فیسبوک را پیش از عرضه عمومی آن به بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرخرود استان مازندران - بورس آمریکا در سال ۲۰۱۲ میلادی خریداری کرده است.

Gazprom یکی از بزرگ ترین شرکت های روسی فعال در صنعت انرژی است که طبق برخی گفته ها و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرخرود استان مازندران - شنیده ها ولادیمیر پوتین نیز اثرگذاری زیادی روی آن دارد.

طبق اعلام نشریه تایمز، میلر در نهایت حدودا ۸ درصد از فیسبوک و ۵ درصد از سهام توییتر را از آن خود نمود. البته او سهامش در هر دوی این شبکه های اجتماعی را سال ها قبل به فروش رسانده و هم اکنون هیچ شواهدی در دست نیست که نشان دهد این شخص با کمپین پروپاگاندای روسیه در جریان انتخابات ریاست - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرخرود استان مازندران - جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۶ میلادی در ارتباط بوده است. جالب اینکه میلیر در مصاحبه با کنسرسیوم - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرخرود استان مازندران - خبرنگاران پرسشگر مدعی شده که از نقش شرکت Gazprom در این سرمایه گذاری ها بی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرخرود استان مازندران - خبر بوده است و هیچکدام از قراردادهایی که به امضا رسانده به سیاست مربوط نمی شدند.

منافع سیاسی و تجاری روسیه دست در دست یکدیگر

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرخرود استان مازندران

علیرغم این مساله اما، افشای اطلاعات در خصوص سرمایه گذاری دو نهاد دولتی روسیه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرخرود استان مازندران - روی فیسبوک و توییتر از جهاتی دارای اهمیت است.

مایکل کارپنتر  مدیر شورای امنیت ملی روسیه در زمان ریاست جمهوری باراک اوباما در همین رابطه به نشریه تایمز گفته است:

موسسات مرتبط با کرملین معمولا با در نظر داشتن منافع استراتژیک خود اقدام به سرمایه گذاری روی شرکت های مختلف می - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرخرود استان مازندران - کنند، یعنی نتنها منافع تجاری بلکه منافع دولتی کشور در آن خریدها مدنظر گرفته می شود و این دو دست در دست یکدیگر قرار دارند.

کارپنتر در ادامه گفته است:

آن دسته از تاجران روسی که از بانک های دولتی پشتیبانی مالی دریافت می کنند باید بالاتر از «یک آستانه سیاسی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرخرود استان مازندران - مشخص» باشند؛ بدان معنا که این نوع حمایت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرخرود استان مازندران - مستلزم موافقت علنی یا ضمنی سردمداران نظام - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرخرود استان مازندران - سرمایه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرخرود استان مازندران - داری روسیه است.

در هفته های اخیر فیسبوک و توییتر در کانون توجه سیاستمداران روسیه و آمریکا قرار گرفته - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرخرود استان مازندران - اند و خصوصا انتشار اطلاعات در مورد کاربرد این دو پلتفرم از سوی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرخرود استان مازندران - ترول های روسی برای نشر اکاذیب و تفرقه افکنی در فضای انتخاباتی آمریکا نیز بر اهمیت این پلتفرم افزود.

به همین خاطر هفته گذشته نمایندگانی از این دو شرکت و البته گوگل به کمیته اطلاعات سنای آمریکا فراخوانده شدند تا به ارائه توضیحات در این رابطه بپردازند و همزمان کمیته های اطلاعاتی کنگره و پلیس فدرال نیز بررسی هایی را به منظور کشف هرگونه ارتباط میان روسیه و اعضای کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ برای تغییر نتایج انتخابات - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر سرخرود استان مازندران - این کشور در سال ۲۰۱۶ آغاز کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر الیانا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام روز بخیر میتونم یه سوال بپرسم نمایندگی شما آیا طرفای چاک سر سرخرود اعزام نیرو داره.
پاسخ: بله در چاک سر شهر سرخرود خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone