🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  2. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  5. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40990.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

نتایج تست Display Mate از برتری نمایشگر آیفون 10 نسبت به رقبا حکایت دارد

با عرضه آیفون 10 به بازار قابلیت ها و ویژگی های این موبایل توسط منابع مختلف مورد آزمایش قرار گرفته که در جدیدترین مورد، کمپانی «Display Mate» با بررسی عملکرد نمایشگر آیفون 10 آن را ...

با عرضه آیفون 10 به بازار قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ها و ویژگی های این موبایل توسط منابع مختلف - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - مورد آزمایش قرار گرفته که در جدیدترین مورد، کمپانی «Display Mate» با بررسی عملکرد نمایشگر آیفون 10 آن را «بهترین نمایشگر موبایل در بازار» خوانده است.

همان طور که احتمالاً می دانید Display Mate در زمینه توسعه نرم افزارهای مورد نیاز برای سنجش نمایشگرها تخصص داشته و هر از گاهی دیوایس های پرفروش و محبوب بازار را مورد بررسی قرار می دهد.

آیفون 10 نیز یکی از محصولات پرطرفدار بازار است که برای نخستین - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بار توانسته عنوان نمایشگر سال را از سامسونگ برباید؛ جالب اینجاست که این برتری به لطف نمایشگر تولید شده توسط شرکت کره ای محقق گشته است.

نمایشگر آیفون 10 با روشنایی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - 634 نیت زیر نور خورشید عملکرد مناسبی دارد

بر - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - اساس نتایج تست Display Mate نمایشگر آیفون 10 بالاترین روشنایی در میان نمونه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - های OLED را دارد که با رقم نهایی 634 نیت، نسبت به گلکسی نوت 8 با روشنایی 560 نیت (در حالت تنظیم خودکار) زیر نور خورشید عملکرد بهتری خواهد داشت. همچنین نمایشگر آیفون 10 در روشنایی بسیار پایین (مثلاً 2 نیت) نیز دقت رنگ خود را - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - حفظ می کند که این ویژگی در سایر OLED های بازار وجود ندارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان

لازم به ذکر است که نمایشگر آیفون 10 از - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - چیدمان الماسی با زاویه 45 درجه برای زیرپیکسل ها استفاده می کند که مشابه چیدمان موجود در نمایشگر گلکسی نوت 8 بوده، و از تصحیح فرکانس مناسبی در نمایش خطوط زاویه دار برخوردار است.

گفتنی است به عقیده Display Mate اپل توانسته با بهینه سازی های نرم افزاری و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کبودرآهنگ استان همدان - کالیبره کردن مناسب رنگ ها، نسبت به سامسونگ نتایج بهتری از نمایشگر OLED تولید شده توسط شرکت کره ای بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone