🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خرمدره استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خرمدره استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18201.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل باگ‌های موجود در محصولات اندرویدی شرکت‌های مختلف را اعلام می‌کند

اکثر ما به گوشی‌های هوشمند خود وابسته هستیم و به همین علت امنیت آن‌ها اهمیت بالایی دارد. حالا تیم امنیت و حریم شخصی گوگل به دنبال افزایش امنیت دستگاه‌های غیر از پیکسل است. این تیم ...

اکثر ما به گوشی‌های هوشمند خود وابسته هستیم و به همین علت امنیت آن‌ها اهمیت بالایی دارد. حالا تیم امنیت و حریم شخصی گوگل به دنبال افزایش امنیت دستگاه‌های غیر از - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خرمدره استان زنجان - پیکسل است.

این تیم با یک طرح به نام «ابتکار عمل آسیب‌پذیری شریک اندروید» (APVI) امنیت گوشی‌های مختلف را بررسی می‌کند و زمانی که موفق به کشف یک مشکل امنیتی شود، کاربران از آن اطلاع پیدا خواهند کرد. گوگل در این زمینه گفته:

«APVI مشکلات کشف شده توسط گوگل که می‌تواند روی امنیت دستگاه اندرویدی یا کاربر خود تاثیر بگذارد را پوشش می‌دهد. APVI با توصیه‌های افشای آسیب‌پذیری ISO/IEC 29147:2018 مطابقت دارد.»

در حال حاضر توسعه‌دهندگان توسط چندین برنامه و طرح می‌توانند آسیب‌پذیری‌ها را به - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خرمدره استان زنجان - گوگل گزارش دهند که شامل برنامه پاداش امنیت اندروید (ASR) و برنامه پاداش - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خرمدره استان زنجان - امنیت گوگل پلی می‌شود. گوگل گزارش‌های ASR را در پروژه متن باز - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خرمدره استان زنجان - اندروید (AOSP) مبتی بر کد از طریق اعلانات امنیت اندروید (ASB) منتشر می‌کند. سازندگان پیش از انتشار پچ امنیتی یک ماه باید با این موارد سازگار باشند و معرفی APVI یک لایه امنیتی دیگر به آن اضافه می‌کند.

تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خرمدره استان زنجان

گوگل در اعلامیه امروز - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خرمدره استان زنجان - به این موضوع اشاره کرد که برخی از آسیب‌پذیری‌های کشف شده مربوط به اپ‌های - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خرمدره استان زنجان - از پیش نصب شده - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خرمدره استان زنجان - روی دستگاه‌های شخص ثالث هستند. برای مثال این غول جستجوی اینترنتی اعلام کرده یک مرورگر وب محبوب نصب شده روی بسیاری از دستگاه‌ها می‌توانسته اعتبارنامه‌های کاربران را در معرض خطر قرار دهد که شامل اطلاعات پسورد نیز می‌شود.

این کمپانی این مشکل را به توسعه‌دهنده گزارش کرده و سپس در یک بروزرسانی این موضوع برطرف شده است. این غول دنیای فناوری در یک سایت اطلاعات مربوط به آسیب‌پذیری‌ها و مشکلات امنیتی را منتشر می‌کند و در صورت - تعمیرات لباسشویی آرچلیک در شهر خرمدره استان زنجان - برطرف شدن نیز چنین موضوعی در این همین سایت مشخص می‌شود. این کمپانی تا به امروز چند مشکل امنیتی مربوط به دستگاه‌های اوپو، ZTE و هواوی را آشکار کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone