🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  3. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34147.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

موبایل مقرون به صرفه و گیمینگ آنر پلی معرفی شد؛ تجربه‌ای دلچسب از پابجی موبایل

آنر، برند زیرمجموعه هواوی به تولید موبایل هایی مقرون به صرفه مشهور است که در اکثر مواقع چندان منحصر به فرد نیستند. اما نمایشگاه IFA امسال برای آنر فرق داشت و کمپانی چینی مثل خیلی ...

آنر، برند زیرمجموعه هواوی به تولید موبایل هایی مقرون به صرفه مشهور است که در اکثر مواقع چندان منحصر به فرد نیستند. اما نمایشگاه IFA امسال برای آنر فرق داشت و کمپانی چینی مثل خیلی از رقبا مشتریانی خاص را هدف قرار داد: گیمرها؛ خصوصاً گیمرهایی که - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران - پابجی موبایل - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران - بازی می کنند. موبایل آنر پلی اخیراً در نمایشگاه IFA برلین معرفی شده و تمام قابلیت های آن منحصرا برای گیمرها طراحی شده اند. در حالی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران - که برنامه ای برای عرضه در آمریکا وجود ندارد، آنر پلی با قیمت منصفانه 329 یورو (حدوداً 380 دلار) دلار در اروپا عرضه می شود که برای بسیاری از گیمرها ترغیب کننده خواهد بود.

مهم ترین قابلیت این موبایل جدید احتمالاً GPU Turbo باشد که به گفته آنر باعث «بهبود عملکرد سیستم عامل» و «افزایش عمر باتری» می شود؛ اما اینکه چطور چینن اتفاقی می افتد مشخص نیست و آنر صرفاً دلیل آن را «یکپارچگی سخت افزار و نرم افزار» ذکر کرده. در آنر پلی همه چیز در مورد بهینه سازی موبایل، آنطور که شما بازی می کنید است. کمپانی چینی مدعی شده که پردازنده گرافیکی اش تا 60 درصد کارایی بیشتر نسبت به رقبا دارد و 30 درصد انرژی کمتر مصرف می کند. بنابراین می توانید منتظر «فریم ریت تقریباً کامل» و ثبات بیشتر به هنگام تجربه بازی های سنگین مثل پابجی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران - موبایل باشید.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران

در پشت پرده تمام این ها، چیپست هواوی کایرین 970 - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران - است؛ پردازنده ای نسبتاً قدیمی اما قدرتمند که قوت رسان پرچمدار P20 Pro هم بود. حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی هم از دیگر مشخصات سخت افزاری به حساب می آیند. آنر می گوید پلی در حالت Ultra Power Saving قادر به نمایش یک - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران - فصل کامل - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران - از سریالی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران - تلویزیونی با تنها یک بار شارژ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران - است؛ زیرا باتری 3750 میلی آمپر ساعتی، سوخت رسانی به دستگاه را برعهده دارد.

گذشته از پردازنده و مدیریت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران - انرژی، آنر پلی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران - همراه با قابلیت صدای فراگیر سه بعدی مبتنی بر هوش مصنوعی از راه می رسد؛ اما تنها برای بازی های مشخصی مانند پابجی موبایل، آسفالت 9 و موبایل لجندز. نکته مهم دیگر درباره قابلیت های صوتی، وجود جک هدفون است که روز به روز در میان اسمارت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران - فون ها نادر تر می شود.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران

درست مثل قابلیت ویبره در موبایل اکسپریا XZ2 (که کاربردی مشخص و دائمی برایش یافت نشد)، آنر پلی از «4D Smart Shock» پشتیبانی می کند که بسته به اتفاقات داخل بازی، - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران - بازخوردهایی لمسی به - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران - دست کاربر می دهد. در حال حاضر تنها پابجی موبایل این قابلیت را دارد اما گستردگی لرزش ها به هنگام تیراندازی تک تیر، انفجار نارنجک ها، مجروحیت ها و شلیک شاتگان ها بسیار تحسین برانگیز به نظر می رسد.

سایر مشخصات آنر پلی کارآمد اما نه چندان پریمیوم هستند. دوربین دوگانه اصلی از دو سنسور 16 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده، درست مثل آنر 7X، و هوش مصنوعی در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران - مواردی مثل کاهش لرزش دوربین و بهبود عملکرد در شرایط کم نور کمک - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران - می کند. آنر پلی در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران - اروپا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران - 329 یورو قیمت گذاری شده و از امروز در بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، خاورمیانه، روسیه، هند و آسیای میانه در دسترس قرار گرفته.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کلاردشت استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone