🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34153.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

معرفی بازی Hungry Dragon؛ کوسه‌ها به پرواز درآمدند

در بازی‌هایی که موجودات دریایی جزو نقش‌های اصلی هستند، معمولا اولین کاری که به ذهن‌مان می‌رسد ماهی‌گیری است اما Future Games of London نزدیک به شش سال پیش یک تجربه کاملا متفاوت از ایده را رقم ...

در بازی‌هایی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان - که موجودات دریایی جزو نقش‌های اصلی هستند، معمولا اولین کاری که به ذهن‌مان می‌رسد ماهی‌گیری است - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان - اما Future Games of London نزدیک به شش سال پیش یک تجربه کاملا متفاوت از ایده را رقم زد؛ در «کوسه گرسنه» (Hungry Shark) این بار کنترل کوسه‌ها را داشتید و باید به جان انسان‌ها و هر چیزی که می‌دیدید، - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان - می‌افتید.

انگار نوبت به انتقام - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان - رسیده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان - بود و بازیکن هم باید در این راه آن‌ها را کمک می‌کرد. Hungry - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان - Shark ادامه یافت و بازی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان - در هر قسمت توانست محبوبیتش را افزایش دهد. به گونه‌ای که Hungry Shark World تنها در شش روز به رکورد 10 میلیون دانلود رسید. بیشتر از آسفالت 9 و خیلی بازی‌های معروف دیگری که تاکنون دیده‌ایم.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان
نمایی از Hungry Shark World؛ بازی سال 2016 منتشر شد.

حالا «اژدهای گرسنه» (Hungry Dragon) آمده تا با قرار دادن سری در مسیری متفاوت، پتانسیل‌های جدید مجموعه را به نمایش - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان - بگذارد. برخلاف گذشته که عمدتا - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان - زیر دریا بودید و نهایت می‌توانستید کمی روی آب بیاید، این بار بازی کنترل اژدهایان را به بازیکن می‌دهد و با آن‌ها باید هر موجود زنده‌ای که می‌بینید را بخورید.

Hungry Dragon از همان فرمول قسمت قبلی استفاده کرده‌ است. در اینجا هم میزان سلامتی اژدهای داستان با گذر زمان کاهش پیدا می‌کند و تنها راه برای اینکه نمیرید، این است که پرندگان، حشرات، انسان‌ها، حیوانات و هر چیز قابل خوردنی که وجود دارد را بخورید و ضمن گرفتن امتیاز، نوار جان‌تان را هم پر نگه دارید.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان
با آنالوگ سمت چپ صفحه اژدها را حرکت داده و اگر دست‌تان را روی سمت راست صفحه نگه‌ دارید، برای مدت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان - کوتاهی سرعت او بیشتر می‌شود.

در این میان چالش‌هایی نیز وجود دارند که باعث شده‌اند بازی از سادگی زیاد خود ضربه نبیند. در Hungry Dragon اژدهایان دیگری هستند که گاهی اوقات مجبورید با آن‌ها رو‌به‌رو بشوید، بعضی موجودات زنده دارای سطح بندی هستند و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان - به همین خاطر اگر با اژدهای ضعیف‌تر به سمت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان - آن‌ها بروید ضربه می‌خورید و انسان‌ها نیز بعضا با تیر و کمان سعی می‌کنند جلوی‌تان را بگیرند.

از این جور چالش‌ها در جای جای بازی دیده می‌شود و چون این بار محیط‌ها تنوع خیلی بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده‌اند، بنابراین هر بار ممکن است با تهدیدی متفاوت مواجه شوید. البته این حرف‌ها به معنی افزایش درجه سختی Hungry Dragon نیست و اگر حواس‌تان را جمع کنید، زمان زیادی را می‌توانید پرواز کرده و داستان انتقام کوسه‌ها را ادامه دهید.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان
جدا از خرید اژدهایان قدرتمند‌تر و حتی تغییر ظاهر آن‌ها، در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان - بازی موجوداتی نیز وجود دارند که با گرفتن‌شان می‌توانید یک سری مزیت‌ها به دست بیاورید.

Hungry Dragon تمام آن چیزهایی که - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان - با Hungry Shark دیده بودیم را گسترش - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان - می‌دهد. اگر در Hungry Shark به خاطر تعداد کم منطقه‌ها بازی رنگ و بوی خستگی به خودش می‌گرفت این بار با نقشه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان - بزرگتری روبه‌رو هستیم، - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان - اگر موجودات کمی برای خوردن وجود داشت حالا حتی عنکبوت‌ها را هم می‌توانید بخورید، اگر کوسه‌ها بیش از اندازه شبیه بودند در اینجا اژدهایان تفاوت‌ ظاهری خوبی دارند.

بازی به عنوان جدیدترین قسمت از سری Hungry از این «اگر»ها زیاد دارد و هر چند انقلابی در فرمول سری ایجاد نمی‌کند ولی توانسته نسبت به Hungry Shark World پیشرفت‌هایی داشته باشد. بنابراین - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان - اگر پیشتر طرفدار سری بودید، Hungry Dragon مطمئنا دوباره سرگرم‌تان می‌کند. در غیر این صورت شاید بهتر است دور این مجموعه را خط بکشید.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کامیاران استان کردستان

Hungry Dragon

سازنده: Ubisoft قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 639 / 302 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone