🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34146.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

آیا پرچمداران بعدی اپل آیفون XS و آیفون XS Plus نام خواهند داشت؟

همانطور که اپل به صورت رسمی تایید کرد، مراسم سالانه معارفه سخت افزارهای جدید این کمپانی روز 12 سپتامبر (21 شهریورماه) برگزار می شود و باید منتظر رونمایی از دیوایس های پریمیوم نسل بعد باشیم؛ ...

همانطور که اپل به صورت رسمی تایید کرد، مراسم سالانه معارفه سخت افزارهای جدید این کمپانی روز 12 سپتامبر (21 شهریورماه) برگزار می شود و باید منتظر رونمایی از دیوایس های پریمیوم نسل بعد باشیم؛ دیوایس هایی که گفته می شود آیفون XS و آیفون XS Plus نام خواهند داشت و خبرگزاری 9to5Mac به جزییات بیشتر و تصویری مربوط به این دو دستگاه دسترسی یافته است.

نخست به سراغ تصویر منتشر شده می رویم. به نظر می رسد این رندر در وب سایت رسمی اپل منتشر شود و شاید شاهد نمایش آن در جریان مراسم هم - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - باشیم. به خاطر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - نورپردازی مصنوعی تصویر، عناصر - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - طراحی آنطور که باید و شاید مشخص - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - نیستند اما می توان با قطعیت گفت که دیوایس های جدید، میراث آیفون X را در طراحی بدون حاشیه ادامه خواهند داد. فریم فلزی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - قابل مشاهده در این تصویر هم نشان می دهد که اپل برای رونمایی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - از یک رنگ طلایی جدید آماده می شود؛ رنگی تازه که به آنچه مدت ها پیش در لیست رگولاتوری - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - FCC افشا شده بود شباهت دارد.

از نظر جزییات دیگر، هنوز اطلاعات موثق چندانی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - در دسترس نیست اما 9to5Mac با اطمینان می گوید که نام آیفون - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - های پرچمدار بعدی، آیفون XS و XS Plus خواهد بود. ضمناً یکبار دیگر به ابعاد 5.8 اینچی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - و 6.5 اینچی - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - دو دستگاه اشاره شده که با شایعات قبلی همخوانی دارد.

در کنار آیفون XS و آیفون XS Plus، انتظار می رود که اپل از یک مدل ارزان قیمت تر و مجهز به پنل نمایشگر LCD رونمایی کند که آن هم از همین زبان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - طراحی بدون حاشیه بهره مند خواهد بود. اپل - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر شیراز استان فارس - واچ سری 4 و آیپد پروهای به روزرسانی شده هم احتمالاً از دیگر محصولاتی باشند که در رویداد اپل حضور می یابند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone