🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34152.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

موتورولا از گوشی های One و One Power با اندروید خالص رونمایی کرد

پس از مدت ها انتظار، موتورولا بالاخره از مدل های One و One Power به عنوان جانشین احتمالی سری X رونمایی کرد که با توجه به سنت کمپانی در ارائه اندروید خام و همچنین برنامه ...

پس - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - از مدت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - ها انتظار، موتورولا بالاخره از مدل های One و One Power به عنوان جانشین احتمالی سری X رونمایی کرد که با توجه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - به سنت کمپانی در ارائه اندروید خام و همچنین برنامه فراگیر «Android One»، هر دو گوشی به اندروید 8.1 خالص مجهز شده اند.

البته با همان نگاه اول می توان به کپی برداری موتورولا (مانند بسیاری از شرکت های دیگر) از طراحی آیفون X پی برد اما سازنده در برخی جزئیات مانند دیزاین ماژول دوربین و استفاده از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - سنسور اثر انگشت تفاوت هایی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - به وجود آورده است. در ادامه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - به معرفی محصولات جدید موتورولا می - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - پردازیم:

Motorolla One

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان

مدل کوچک تر به نام One که با بدنه براق از برادر بزرگ خود قابل تفکیک است، با نمایشگر 5.9 اینچی و رزولوشن 720 در 1520 از نوع LCD (نسبت ابعاد 19:9) مشخصات ضعیف تری داشته و به چیپست اسنپدراگون 625 با گرافیک آدرنو 506 و رم 4 گیگابایتی مجهز شده است.

حافظه داخلی این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - مدل 64 گیگابایت بوده که با استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی تا 256 گیگابایت قابلیت ارتقا دارد. موبایل مذکور همچنین از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - باتری 3000 میلی آمپر ساعتی با پورت USB-C  - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - و شارژ سریع «TurboPower» بهره مند شده و جک هدفون 3.5 میلیمتری را هم حفظ کرده است.

ماژول دوربین اصلی One نیز شامل یک سنسور 13 مگاپیکسلی و یک حسگر 2 مگاپیکسلی بوده و برای ثبت تصاویر سلفی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. اسمارتفون مورد بحث احتمالاً با قیمتی نزدیک به 300 یورو طی هفته های آتی در اختیار مشتریان قرار خواهد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - گرفت.

Motorolla One Power

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان

موتورولا One Power همان طور که از اسمش پیداست نسبت به مدل کوچک تر از توان پردازشی بالاتری برخوردار شده و با چیپست اسنپدراگون 636 و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - گرافیک - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - آدرنو 509، عملکرد بهتری را ارائه خواهد کرد. البته این مدل در زمینه رم و حافظه ذخیره سازی تفاوتی با برادر کوچک خود ندارد.

One Power همچنین به نمایشگر 6.2 اینچی با نسبت ابعاد مشابه اما رزولوشن 1080 در 2246 مجهز شده که برای تأمین انرژی مورد نیاز آن، یک باتری 4850 میلی آمپر ساعتی با درگاه USB-C و شارژ سریع «TurboPower» در نظر گرفته - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - شده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندرترکمن استان گلستان - است.

محصول مورد بحث همچنین از دوربین دوگانه 5+16 مگاپیکسلی بهره مند بوده و وظیفه ثبت سلفی نیز به یک دوربین 12 مگاپیکسلی واگذار شده. از تاریخ و قیمت عرضه موتورولا One Power اطلاعی در دست نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone