🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  2. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34150.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

پروژکتورهای 4K جدید سونی، برای گیمینگ و تماشای مسابقات ورزشی طراحی شده‌اند

سونی در جریان نمایشگاه IFA 2018 برلین از سه پروژکتور 4K رونمایی کرد که قابلیت های بسیار ارزشمندی برای گیمرها و طرفداران مسابقات ورزشی به ارمغان می آورند؛ البته اگر از پس هزینه های سنگین ...

سونی در جریان نمایشگاه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - IFA 2018 برلین - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - از سه پروژکتور 4K رونمایی کرد که قابلیت های بسیار ارزشمندی برای گیمرها و طرفداران مسابقات ورزشی به ارمغان می آورند؛ البته اگر از پس هزینه های سنگین آنها برآیند. - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - این مدل های جدید، رزولوشن 4K واقعی را با 60 فریم بر ثانیه به نمایش در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - می آورند و از رنگ های 10 بیتی و دامنه داینامیک بالا (HDR) پشتیبانی می کنند؛ بنابراین گزینه ای ایده آل برای استریم از نت فلیکس یا تماشای بلوری های 4K به حساب می آیند.

علاوه بر این به لطف قابلیت «کاهش لگ» گیمرها می توانند تجربه دلچسب تری از بازی های ویدیویی داشته باشند؛ هرچند که سونی میزان تفاوت به وجود آمده با این قابلیت را شرح نداده است. در نهایت نیز نوبت به قابلیت «MotionFlow» برای روان تر شدن فریم ها می رسد که البته به هنگام تماشای فیلم و سریال، می تواند آسیبی جدی به تجربه بصری وارد کند.

گران قیمت ترین مدل این خانواده، VPL-VW870ES است که از یک منبع نوری لیزری 4K و یک لنز «ARC-F» هجده قطعه ای و تمام شیشه ای برای نمایش تصاویر شفاف تر بهره می گیرد. روشنایی این پروژکتور برابر با 2200 لومن است که شاید در قیاس با سایر مدل ها چندان روشن نباشد. البته سونی معمولاً رویکردی صادقانه تر از سایر کمپانی ها در تشریح مشخصات سخت افزاری پروژکتورهایش دارد و به همین خاطر، روشنایی تصویر احتمالاً - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - برای اکثر کاربران کافی خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان

دو مدل باقی مانده، یعنی VPL-VW570ES - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - و VPL-VW270ES به نوعی ورژن های اقتصادی به شمار می آیند اما به گفته سونی، می توانند جایگزینی مناسب برای پروژکتورهای 5000 و 4000 یورویی باشند. اصلی ترین تفاوت میان - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - این دو آن است که مدل نخست از روشنایی 1800 لومنی بهره می برد و مدل دیگر، در بیشترین حالت به 1500 لومن دست می یابد.

از آن جایی که سونی معرفی این پروژکتورها را به نمایشگاه IFA 2018 موکول کرده، احتمالاً زودتر از هر جای دیگر شاهد عرضه آنها در اروپا خواهیم بود. قیمت گذاری سه دستگاه هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما می دانیم که همه مدل ها در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - دو رنگ مشکی و سفید از راه می رسند و مدل لیزری VPL-VW870ES یک ماه دیرتر از دو مدل دیگر و در ماه نوامبر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر بندر انزلی استان گیلان - روانه بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone