تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20816.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

5G در ایران به آخرین مرحله فاز آزمایشی رسید

مجری طرح 5G در کشور از آماده بودن فاز آزمایشی این طرح در کشور خبر داد و تاکید کرد که به زودی پیاده‌سازی وسیع 5G در ایران صورت خواهد گرفت. به گفته «مهدی فسنقری» در ...

مجری طرح 5G در کشور از آماده بودن فاز آزمایشی این طرح در کشور - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - خبر داد و تاکید کرد که به - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - زودی پیاده‌سازی وسیع 5G در ایران صورت خواهد گرفت.

به گفته «مهدی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - فسنقری» در حال حاضر تعداد محدودی از کشورها، شبکه نسل پنجم شبکه ارتباطی را اجرا کرده‌اند اما بیشتر کشورها در حال - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - پیاده‌سازی یا اجرای پایلوت آن - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - هستند و ایران نیز از جمله این کشورها است.

وی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - با اشاره به ویژگی‌های اصلی نسل پنجم شبکه ارتباطی گفت: «کاهش تأخیر، ظرفیت بالای دسترسی، قابلیت اطمینان بسیار - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - بالا، ارتقا ارتباطات موبایل پهن باند و قابلیت اتصال و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - ارتباط - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - اشیا در سطح بسیار وسیع از جمله ویژگی‌های - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - نسل پنج ارتباطی است که - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - این فناوری - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - نوین ارتباطی را به‌عنوان یک فناوری تحول ساز که سایر جنبه‌های فناوری را نیز - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - متحول می‌کند مطرح ساخته است.»

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران

مجری طرح پایلوت 5G در ایران با اشاره به تصویب طرح کلان نسل پنجم شبکه ارتباطی در پژوهشگاه  ارتباطات در بهار سال جاری، اعلام کرده برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی همه‌جانبه از تمام ظرفیت‌های علمی، فنی و اجرایی پژوهشگاه در طی ماه‌های گذشته انجام شده است.

وی اجرای پایلوت نسل پنجم ارتباطی (5G ) را اولین گام دستیابی به بستر توسعه و آزمون این فناوری عنوان کرد و گفت: «پژوهشگاه با دارا بودن ظرفیت علمی و پژوهشی در کنار بهره‌مندی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - از زیرساخت‌های - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - دانشی و آزمایشگاهی مجهز، به‌روز و گسترده،‌ اولین گام عملیاتی و اجرایی برای ورود نسل پنجم شبکه ارتباطی به کشور را با آغاز عملیات پیاده‌سازی و اجرای - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - پایلوت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - رقم زده است.»

به گفته فسنقری با راه‌اندازی بستر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - توسعه و آزمون نسل پنجم شبکه ارتباطی در پژوهشگاه، امکان مشارکت و حمایت از استارت‌آپ‌ها، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و سایر بخش‌های خصوصی برای بهره‌برداری از خدمات این پایلوت در لایه‌های مختلف - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - توسعه - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - شبکه، فراهم خواهد شد. او باور دارد  ایجاد زمینه توسعه بومی و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - داخلی زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جهت ارائه سرویس در سال‌های پیش رو، از جمله مهم‌ترین کاربردهای این پایلوت در ادامه پیاده‌سازی طرح کلان نسل پنجم شبکه ارتباطی در پژوهشگاه خواهد بود.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران

فسنقری امیدوار است که  استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و سایر بخش‌های متقاضی در لایه‌های مختلف این فناوری جهت توسعه محصولات بومی خود شرکت کنند و مورد حمایت قرار گیرند: « امکان راستی آزمایی محصولات تولید داخل و بومی‌سازی شده، - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - ارائه مشاوره به کسب‌وکارهای عمودی جهت استفاده از مزایای نسل پنجم شبکه ارتباطی و بسیاری از موارد دیگر، در مجموع باعث خواهد شد تا هم‌افزایی ملی جهت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - توسعه و بومی‌سازی مشارکتی محصولات این نسل از شبکه در کشور ایجاد شود.»

به گفته فسنقری،  وزارت ارتباطات در این مقطع، از اساتید دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، صاحب‌نظران و خبرگان صنعت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - فاوا، اپراتورها و شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و سایر نهادها و اصناف علاقه‌مند دعوت می‌شود تا هم‌زمان با اجرای پایلوت، ضمن مشارکت فعال، از این ظرفیت فناورانه ایجادشده در پژوهشگاه بهره‌مند - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - شوند.

مجری طرح پایلوت 5G تاکید دارد عملیات اجرایی پایلوت نسل پنجم ارتباطی آخرین مراحل راه‌اندازی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - را طی می‌کند و به‌زودی نتایج - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - آن در اختیار جامعه دانشگاهی، صنعت فاوا و عموم مردم قرار خواهد گرفت. گفتنیست چندی پیش وزیر ارتباطات خبر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - از راه‌اندازی آزمایشی 5G‌در - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - ۵ نقطه تاریخی ایران با کمک اپراتورها داده بود و اعلام کرده بود تجهیزات این فناوری وارد کشور - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر جویبار استان مازندران - شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone