🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20968.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ایرپاد استودیو احتمالا هوشمندترین هدفون دور گوشی بازار خواهد بود

گزارشات حاکی از آنند که اپل در حال ساخت هدفونی گرانقیمت به نام ایرپاد استودیو (AirPods Studio) با قسمت‌های قابل تعویض است. چند روز قبل اطلاعاتی از مشخصات و قیمت احتمالی این محصول منتشر شد. ...

گزارشات حاکی از آنند که اپل در حال ساخت هدفونی گرانقیمت به نام ایرپاد استودیو (AirPods Studio) با قسمت‌های قابل تعویض است. چند روز قبل اطلاعاتی از مشخصات و قیمت احتمالی این - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - محصول منتشر شد. حال شایعه جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این محصول از قابلیت تشخیص سر و گردن برخوردار بوده و احتمالا هوشمندترین هدفون دور گوشی بازار خواهد بود.

بر اساس - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - اطلاعات منبعی آگاه که با 9to5Mac صحبت کرده، ایرپاد استودیو (یا طبق برخی شایعات ایرپاد X)، دارای چندین سنسور است که نحوه قرارگیری هدفون روی سر کاربر را تشخیص داده و موقعیت - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - قرارگیری کانال‌های صدا را در گوشی‌های - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - چپ و راست تغییر می‌دهند.

سنسورهای ایرپاد استودیو نه تنها می‌توانند گوش چپ و راست را تشخیص دهد، بلکه قرارگیری آن روی گردن یا - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - سر را هم تشخیص داده و اگر هدفون روی گوش‌های کاربر قرار نگرفته باشد، پخش آهنگ را متوقف می‌کنند. این قابلیت که در هدفون‌های توگوشی مثل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - ایرپاد و ایرپاد پرو به کار رفته به ندرت در هدفون‌های دور گوشی یافت می‌شود.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم

منبع یاد شده تأیید می‌کند که ایرپاد استودیو از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) نیز بهره مند بوده و همانند ایرباد WH-1000XM3 سونی از حالت شفاف یا Transparency Mode برخوردار است، با این تفاوت که کاربر می‌تواند آن را با استفاده از اپلیکیشن مستقل در iOS و محصولات macOS شخصی سازی کند.

سایت 9to5Mac شایعاتی که قبلا از عرضه ایرپاد استودیو در دو مدل حکایت می‌کردند را تأیید نکرده، اما با استناد به گزارشی که در بلومبرگ منتشر شده، به عرضه این محصول در دو مدل اشاره می‌کند: یک مدل با مواد پریمیوم - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - و باکیفیت و مدل دیگر با موادی با کیفیت کمتر که احتمالاً قیمت کمتری هم خواهد داشت.

هنوز بسیاری از مشخصات ایرپاد استودیو از جمله قیمت و تاریخ عرضه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - در هاله‌ای از ابهام قرار دارند، ولی برخی منابع به بلومبرگ گفته‌اند که مدل پریمیوم به منظور رقابت با رقبایی همچون بوز NC700، قیمتی در حدود - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - ۳۴۹ دلار دارد و اوایل ماه آینده میلادی - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - (ژوئن) در کنفرانس WWDC رونمایی خواهد - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر دستجرد استان قم - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone