🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  2. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  3. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  5. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43654.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

با بهترین بازی های آفلاین تلفن های هوشمند آشنا شوید [قسمت اول]

سیستم پرداخت درون برنامه ای عناوین موبایل با وجود اینکه به نوعی یک معادله ای دو سر سود برای بازیکن ها و سازندگان به حساب آمده و ضمن سودآوری مناسب برای توسعه دهندگان توانسته خیلی ...

سیستم پرداخت درون برنامه ای عناوین موبایل با وجود اینکه به نوعی یک - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - معادله ای دو سر سود برای بازیکن ها و سازندگان به حساب آمده و ضمن سودآوری مناسب برای توسعه دهندگان توانسته خیلی از بازی ها را رایگان کند [با توجه به ذائقه دارندگان اسمارت فون ها] اما نکته منفی بزرگی دارد: اپلیکیشن های زیادی آنلاین شده اند.

علت این مسئله هم به تبلیغات این بازی ها باز می گردد. سازنده می خواهد بازیکن را برای به دست آوردن پاداش مجبور به تماشای ویدیوهای تبلیغاتی کند و متاسفانه اینترنت اجباری یکی از ساده ترین راه ها به حساب می آید. اما بین گستره زیاد این عناوین که تعدادشان هم رو به روز در حال افزایش است، می توانیم بازی های آفلاین جذابی ببینیم.

بنابراین برای مطلب پیش رو تصمیم گرفتیم روی همین اپلیکیشن ها دست گذاشته و برای قسمت نخست، آن هایی که به نسبت خیلی معروف نیستند را معرفی کنیم. طبیعتا بازی های آفلاین موبایل تعداد زیادی دارند و به همین خاطر پیشنهاد می کنیم شما هم عناوینی که می شناسید را با ما در میان بگذارید.

پیش از این مقدمه را طولانی نمی کنیم؛ اگر می خواهید بدون نگرانی از اینترنت یک تجربه سرگرم کننده با تلفن های هوشمند خود داشته باشید، تا پایان ما - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را همراهی کنید.

Epic Battle Simulator 2

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Epic Battle Simulator 2 شاید از دیدگاه مبارزات یکی از محدودترین عناوین اسمارت فون - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ها باشد ولی توسعه دهنده با وجود همین محدودیت های مختلف توانسته یک تجربه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سرگرم کننده به بازیکن - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ها هدیه بدهد و اتفاقا بزرگترین نکته مثبت ساخته Rappid - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - Studios هم همین است؛ پیش از رفتن به مرحله های مختلف می توانید با سکه هایی که دارید سربازانی خریده و بعد از گذاشتن آن ها در نقطه هایی که می خواهید، نیروها - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را راهی میدان جنگ کنید.

احتمالا ابتدا از اینکه نمی توانید جنگجویانتان را حرکت دهید، دلسرد شوید اما توسعه دهنده به کمک یک المان استثنایی نه تنها توانسته این محدودیت را بپوشاند بلکه آن - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را به یکی از نقاط قوت ساخته خود تبدیل کرده است. تعداد نیروها خیلی زیاد بوده و مهم تر از آن، همه این سربازان تفاوت های مختلفی با هم دارند. بنابراین شما بیش از حمله باید بسته به چینش حریف، استراتژی ها و البته قدرت نیروها دست به انتخاب سربازان بزنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Epic Battle Simulator 2

سازنده: Rappid Studios قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 125 / 31.9 مگابایت زبان:

VOI

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

بازی های استودیوی Gamebra همیشه به داشتن ایده های ناب معروف هستند و VOI که به اعتقاد ما بهترین ساخته - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - آن ها است هم از این قاعده مستثی نیست. عنوانی که تنها به کمک دو رنگ مشکی و سیاه توانسته یکی از عجیب ترین تجربه ممکن را روی تلفن های هوشمند به وجود بیاورد؛ طی تمام مرحله ها، به شما چندین جسم سیاه داده شده و حالا باید با گذاشتن آن ها روی هم به عکسی که بازی خواسته برسید. اما چگونه؟  ترکیب دو جسم مشکی، اجسام سفید رنگ را به همراه داشته و به واسطه همین المان جالب مجبورید معماهای جالب VOI - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را حل کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

VOI

سازنده: gamebra.in قیمت: نسخه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 21 / 29 مگابایت زبان:

Grow - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - Castle

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Grow Castle از آن عناوینی است که شاید بعد از تماشای اسکرین شات هایش خیلی راحت از کنارش بگذارید ولی اگر از این دسته بازیکن ها هستید باید بگوییم زود - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - قضاوت نکنید، چون با یکی از خانمان سوزترین بازی های تلفن های هوشمند رو به رو - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هستیم. ساخته استودیوی Raon Games تنها یک هدف به بازیکن ها می دهد؛ از قلعه ای که دارید محافظت کنید. برای این کار هم کافیست تا با پولی که به دست می آورید، سربازانی در قلعه گذاشته یا ساختمان های - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - گوناگون بسازید. همین!

خوب بخش جالب ماجرا کجاست؟ جدا از وجود آیتم های - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مختلف و فراوان برای قدرتمند کردن منطقه، باید جذاب ترین قسمت Grow Castle را به نام جایزه های مختلفش بزنیم. عناوین سبک Idle - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - Games همیشه سعی می کنند تا ضمن انجام کمترین فعالیت ها، بیشترین امتیازات را به بازیکن ها بدهند و Grow Castle توانسته به بهترین حالت ممکن این - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - المان حیاتی بازی های Idle Games را در خود پیاده کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Grow Castle

سازنده: Raon Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 168 / 22 مگابایت زبان:

Dan the Man

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

مکانیزم های گیم پلی عناوین فراموش نشدنی Street of Rage و Metal Slug را ترکیب کنید تا با شالوده Dan the Man آشنا شوید؛ یک Beat em Up دو بعدی که به بازیکن ها نقش یک شخصیت با همین نام را داده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و او برای نجات روستای خود باید با بدی ها بجنگد. چگونگی مبارزات با کاراکترهای منفی هم اصلا سخت نیست. با فلش ها حرکت کرده و به واسطه دکمه های سمت - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - راست به بقیه حمله کنید.

Dan the Man ادای دینی به بازی های دهه 90 به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حساب می آید و توسعه دهنده توانسته ضمن حفظ گیم پلی ساخته های قدیمی با تغییرات مثبت یک تجربه آشنا اما متفاوت و سرگرم کننده به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - وجود بیاورد. المانی [ترکیب درست مکانیزم های گذشته با المان های امروزی] - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خیلی کم می بینیم و Dan the Man از آن عناوینی است که به کمک همین ویژگی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - موفق شده یکی از بهترین های تلفن های هوشمند لقب بگیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Dan the Man

سازنده: Halfbrick Studios قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 84.7 / 58.9 مگابایت زبان:

Star Vikings Forever

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Plants vs Zombies را بر عکس کنید و جای زامبی ها این بار وایکینگ ها را بگذارید تا معجونی خوش طعم به نام Star Vikings Forever به دست بیاید. بر خلاف خیلی از بازی های «دفاع از قلعه» که در آن ها باید با استفاده از ساختمان هایی مراقب هجوم دشمنان باشید، Akupara Games - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برای ساخته خود روی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - یک ایده متفاوت دست گذاشته است و حالا با عنوانی «حمله به قلعه» رو به رو هستیم؛ Star Vikings Forever نقش وایکینگ ها را به شما داده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و حالا باید ساختمان هایی که سد راه - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تان هستند - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - را نابود کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Star Vikings Forever

سازنده: Akupara Games قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 298 / 64.77 مگابایت زبان:

Gun - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - War

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

بازی های اکشن معمولا یا همیشه آنلاین هستند و یا برای تجربه آن ها باید حجم زیادی را دانلود کنید. خوشبختانه Gun War هیچکدام از این ویژگی ها را نداشته و جدا از حجم - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پایینش، بدون نیاز به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اینترنت می توانید طعم جنگ های خونین را بچشید. ساخته استودیوی Neon Game بازیکن ها را در محیطی آخرالزمانی مملو از زامبی ها و تروریست ها قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - داده و حالا باید با گروه خود دنیا را نجات دهید.

یک سناریو به - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شدت ضعیف که به واسطه گیم پلی جذاب و البته گرافیک خوب نسبت به حجم Gun War می توانیم به راحتی از آن چشم پوشی کنیم. - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - محیط های گوناگون، اسلحه های مختلف، دشمنان فراوان و قابلیت انجام - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بازی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به صورت آفلاین یا آنلاین؛ Gun War شاید نسبت به بقیه بازی های مشابهش چندان شناخته شده نباشد ولی مطمئنا می تواند علاقه مندان به عناوین اکشن را جذب خود کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Gun War

سازنده: Neon Game قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 180 / 60 - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مگابایت زبان:

Father and Son

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

عناصر کشف نشده که روزی می توانند رنگ و بویی حقیقی به خود بگیرند، همیشه بستری مناسب برای سازندگان فراهم کرده تا یک داستان زیبا خلق کنند و TuoMuseo هم با استفاده از همین المان توانسته بازیکن ها را به یک ماجراجویی فراموش نشدنی بفرستد. Father and Son همانگونه که اسمش نشان می دهد، داستان یک پدر و پسر را روایت کرده و حالا بازیکن ها با «سفر در زمان» باید از رازهای مرموز این عنوان سر در بیاورند. گیم پلی Father and Son شاید نهایت یک ساعت طول بکشد ولی بازی با داستان جذاب، گرافیک خوب و موسیقی دلنشینش مطمئنا سرگرم تان - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خواهد کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Father and Son

سازنده: TuoMuseo قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS وب اندروید حجم: 217 / 94.7 مگابایت زبان:

Shadowmatic

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Shadowmatic توصیف مدرنی است از - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - یک سرگرمی محبوب دوران کودکی و به واسطه همین مسئله، ممکن نیست شیفته آن نشوید. برای آشنایی با مکانیزم های گیم پلی بیایید پلی به خاطرات بچگی مان بزنیم؛ همان لحظه که جلوی شمعی دستانمان را حرکت می دادیم تا سایه ها، اشکالی را بسازند. Shadowmatic هم همینگونه است، با این تفاوت که حالا باید با چرخش جسم - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - های گوناگون طی مرحله های مختلف به بازتاب هایی منطقی برسید.

برای ساخت یک سایه باید جسم رو به رویی را حرکت داده و جهتش را عوض نمایید. نکته جالب اینجاست که تمام حرکات شما یک - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نتیجه متفاوت به به همراه دارند و همین وسواس زیاد سازنده در کنار توجه زیاد به جزییات را می توانیم از مهمترین دلایل موفقیت Shadowmatic بنامیم. فقط فراموش نکنید در نسخه اندروید تنها چند مرحله ابتدایی رایگان بوده و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برای تجربه بقیه باید هزینه ای بپردازید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Shadowmatic

سازنده: Triada Studio Games قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 315 / 67 مگابایت زبان:

Card Thief

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

بگذارید خیال تان را از همین ابتدا راحت کنیم؛ اگر خواهان یک تجربه آفلاین از سبک کارتی هستید عنوانی بهتر از Card Thief پیدا نخواهید کرد. ساخته Arnold Rauers که نقدهای خیلی مثبتی را هم دریافت نموده شاید به علت پیچیدگی های «ابتدایی» خود موفقیت های عظیمی [نسبت به عناوین مشابه] به دست - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نیاورده باشد ولی کافیست به بازی فرصت دهید تا جذابیت های واقعی اش را نشان دهد.

بازی به شما نقش یک - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دزد را داده و بنابراین در تمام مرحله ها بدون اینکه دیده شوید باید سعی کنید به نقطه پایانی برسید. چگونه؟ کافیست مسیری که می خواهید را با استفاده از کارت ها مشخص نمایید و سپس شخصیت داستان را به هدفش برسانید. نکته مهم اینجاست که برای رفتن روی هر کارت، نیازمند یک انرژی مشخص هستید و جدا از این مسئله، دشمنان را هم - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - فراموش نکنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Card Thief

سازنده: Arnold Rauers قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 137 / 49 مگابایت زبان:

Brain it On

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

تمام بازی هایی که - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نام بردیم از جذاب ترین عناوین تلفن های هوشمند هستند اما اگر بخواهید از بین لیست تنها یک اپلیکیشن انتخاب کنید پیشنهاد ما همین Brain It On است. آن هم فقط به یک علت؛ بهترین استفاده ممکن از قابلیت های لمسی تلفن های هوشمند. گیم پلی Brain It On - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پیرامون ترکیب قوانین فیزیک با - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - طراحی اجسام می چرخد و برای پیشروی در هر مرحله باید دستورالعملی که ابتدا به شما گفته می شود را انجام دهید.

مثلا تصور کنید سه توپ کنار هم و روی یک بلندی قرار دارند. حالا - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - وظیفه دارید تا تنها دو عدد از توپ ها را درون یک ظرف بیندازید. طبیعتا چون هر سه شی کنار هم هستند، باید کاری کنید تا آن ها از یکدیگر جدا شوند. بنابراین با طراحی یک جسم و انداختنش روی توپ ها می توانید به هدف خود برسید. Brain It On نزدیک به 200 مرحله داشته و مطمئنا - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - با گیم پلی جذابش می تواند مدت ها سرگرم تان کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

Brain It On! - Physics Puzzles

سازنده: Orbital Nine قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 107 / 32 مگابایت زبان:
- تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر بناب استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone