🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41069.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

شاید هدست واقعیت افزوده اپل در سال ۲۰۱۹ از راه برسد

به تازگی منبعی در درون کمپانی اپل مدعی شده که مهندسان این شرکت با قدرت تمام در حال کار روی هدست واقعیت افزوده اپل هستند. محصولی که انتظار می رود در سال ۲۰۱۹ از راه ...

به تازگی منبعی در درون کمپانی اپل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - مدعی شده که مهندسان این شرکت با قدرت تمام در حال کار روی هدست واقعیت افزوده اپل هستند. محصولی که انتظار می رود - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در سال ۲۰۱۹ از راه برسد.

خبرگزاری بلومبرگ مدعی شده که این هدست محصول جدید بعدی اپل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پس از اپل واچ خواهد بود و بعد از رونمایی احتمالی در اواخر ۲۰۱۹، می بایست انتظار آغاز عرضه آن همزمان با شروع سال ۲۰۲۰ را داشته باشیم.

هدست اپل مجهز به پردازنده و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - سیستم عامل اختصاصی خواهد بود

همچنین گفته می شود که هدست - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - واقعیت افزوده اپل به مانند دیگر دیوایس های این شرکت مجهز به چیپست اختصاصی و یک سیستم عامل اختصاصی (موسوم به rOS) خواهد بود، سیستم عاملی که به طور حتم شباهت های فراوانی با iOS خواهد داشت. منبع خبر باور دارد که بر خلاف دیگر گجت های واقعیت مجازی موجود در بازار، این محصول از نمایشگر اختصاصی نیز برخوردار خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر علی آباد کتول استان گلستان

هنوز نمی توان در خصوص ظاهر هدست واقعیت افزوده اپل اظهار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نظری کرد، اما پیش از هر چیزی ظاهری مشابه عینک گوگل در ذهن ما شکل می گیرد. گوگل گلس محصولی بود که بسیار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - جلوتر از زمان خود وارد بازار شد - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - و گوگل به هیچ وجه نتوانست از تمام قابلیت های آن - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر علی آباد کتول استان گلستان - بهره بگیرد. این دقیقاً همان تخصصی است که ما در اپل سراغ داریم.

بر کسی پوشیده نیست که اپل چند سالی هست که اهتمام فراوانی را برای حضور پررنگ در عرصه واقعیت افزوده صرف کرده، بنابراین جای تعجب نخواهد بود که در طی یک یا دو سال آینده ثمره این تلاش ها در قالب یکی دو گجت هیجان انگیز راهی بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone