🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15179.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مراکز واکسیناسیون کرونا در تمام ایران به نقشه و مسیریاب نشان اضافه شد

کاربران نقشه و مسیریاب نشان حالا می‌توانند به آدرس دقیق ۵۶۵ مرکز واکسیناسیون کرونا در سطح کل کشور دسترسی داشته باشند. برای رسیدن به لیست مراکز واکسیناسیون، کافی است تا در اپلیکیشن نشان عبارت «پایگاه ...

کاربران نقشه و مسیریاب نشان حالا می‌توانند به آدرس دقیق ۵۶۵ مرکز واکسیناسیون کرونا در سطح کل کشور دسترسی داشته باشند.

برای رسیدن به لیست - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر منجیل استان گیلان - مراکز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر منجیل استان گیلان - واکسیناسیون، کافی است تا در اپلیکیشن نشان عبارت «پایگاه واکسن کرونا» یا «واکسن کرونا» را جستجو کرده یا علامت واکسن در بخش جستجو را انتخاب کنید. - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر منجیل استان گیلان - به این ترتیب، با توجه به موقعیت جغرافیایی شما، نزدیک‌ترین مراکز واکسیناسیون در اولویت بالا نمایش داده خواهد شد. با انتخاب هر یک از این پایگاه‌ها، می‌توانید در کنار آدرس دقیق، شماره - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر منجیل استان گیلان - تماس مرکز را نیز مشاهده کرده تا در صورت لزوم پیش از مراجعه از فعالیت مرکز اطمینان حاصل کنید.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر منجیل استان گیلان

یکی از مسائل بسیار مهم برای انتخاب مرکز واکسیناسیون میزان شلوغ بودن آن در شرایط فعلی است. اپلیکیشن نشان یک سال پیش قابلیتی کاربردی را اضافه کرد که ساعت‌های شلوغ و خلوت برخی مکان‌های عمومی نظیر - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر منجیل استان گیلان - مراکز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر منجیل استان گیلان - خرید و بیمارستان‌ها را نمایش می‌داد. این قابلیت هم‌اکنون - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر منجیل استان گیلان - بر روی مراکز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر منجیل استان گیلان - واکسیناسیون نیز فعال شده و کاربران می‌توانند - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر منجیل استان گیلان - ساعت‌های شلوغ و خلوت این مراکز را مشاهده کنند.

با توجه به اینکه در شبکه‌های اجتماعی، سایت‌ها و منابع مختلف لیست‌های متفاوتی برای مراکز واکسیناسیون منتشر شده بود و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر منجیل استان گیلان - همین موضوع بیشتر باعث ایجاد بلاتکلیفی افراد مسن در شرایط خطرناک کنونی می‌شد، نشان از زمان آغاز واکسیناسیون تصمیم گرفت تا این مراکز را برای راحتی بیشتر شهروندان به اپلیکیشن خود اضافه کند.

اطلاعات اولیه این مکان‌ها توسط تیم اپلیکیشن ماسک گردآوری شده و در نشان، بر اساس اطلاعات موجود در سایت بیمارستان‌های علوم پزشکی استان‌های مختلف کشور و گزارش‌های کاربران نشان بازبینی و اصلاح شده‌اند. در واقع نشان در روزهای اخیر مشغول بررسی این داده‌ها بوده و اکنون ۵۶۵ مرکز واکسیناسیون کرونا در نقشه و مسیریاب نشان قرار گرفته‌ است.

نقشه و مسیریاب نشان را می‌توانید از گوگل پلی، کافه بازار یا مایکت دریافت کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone