🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  2. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  3. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  4. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  5. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41812.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آیفون 8 احتمالا از پردازنده شش هسته ای بهره می برد

آیفون های جدید قرار است در هفته جاری رونمایی شوند و حالا اطلاعات جدیدی از iOS 11 فاش شده که نشان می دهند قرار است بالاترین مدل موبایل اپل با نام احتمالی iphone X، از ...

آیفون های جدید قرار است در هفته جاری رونمایی شوند و حالا اطلاعات جدیدی از iOS 11 فاش شده که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نشان می دهند قرار است بالاترین مدل موبایل اپل با نام احتمالی iphone X، از پردازنده 6 هسته ای برخوردا باشد. البته گمان می - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - رود که دو مدل دیگر موبایل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - یاد شده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نیز از این پردازنده بهره برند.

احتمالاً چیپست آیفون جدید از امکان فعالیت تمامی هسته ها به طور - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - همزمان پشتیبانی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نماید

بر اساس گزارشات، تعدادی از هسته ها، (احتمالاً  دو عدد) قدرتمند تر بوده و برای پردازش های سنگین تر استفاده شوند و بقیه برای پردازش های سبک تر به کار رفته و مصرف انرژی پایین تری خواهند داشت. از سوی دیگر، چیپست جدید امکان فعالیت همزمان تمام هسته های کم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مصرف و پر مصرف را فراهم می آورد. در این صورت پیشرفت چیپست های جدید نسبت به مدل A10 Fusion که در آیفون 7 به کار رفته تا حدودی قابل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - قبول به نظر می رسد. چرا که چیپست به کار رفته در آیفون 7 فقط امکان فعالیت همزمان یکی از خوشه های کم مصرف یا قدرتمند را فراهم کرده است.

اپل در زمینه چیپست ها همواره قدم به قدم با آخرین فناوری های ارائه شده توسط کوالکام پیش آمده؛ از سوی دیگر تعداد هسته های پردازنده که به طور همزمان در چیپست های اپل فعال هستند، موجب شده که اسمارت فون های این شرکت در زمینه محاسبات چند پردازشی کمی عقب تر از کوالکام قرار گیرند. تاکنون چیپست های به کار رفته در تلفن های هوشمند اپل همواره تنها امکان استفاده از حداکثر دو هسته را به طور همزمان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فراهم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می آوردند؛ البته در عمل هم همین تعداد هسته به خوبی از پس - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - انجام بیشتر وظایف محاسباتی بر می آمدند. لازم است اشاره کنیم که تعداد هسته های بالاتر معمولاً موجب تسریع در محاسبات چند پردازشی می گردد.

بر اساس گزارشات قرار - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - است آیفون های جدید اپل در 21 شهریور ماه در سه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - مدل رونمایی شوند و به نظر می رسد مدل گران قیمت تر از صفحه نمایش لبه به لبه، شارژ بی سیم و قابلیت تشخیص چهره کاربر برای قفل گشایی دستگاه بهره مند باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone