🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14317.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گوشی جان‌سخت موتورولا Defy با گوریلا گلس ویکتوس معرفی شد

موتورولا چند وقت پیش از همکاری‌اش با سازنده گوشی‌های جان سخت بریتانیایی «Bullitt Group» خبر داد و حالا اولین نتیجه این همکاری با نام موتورولا Defy 2021 معرفی شده است. این محصول اولین گوشی Defy ...

موتورولا چند - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بیجار استان کردستان - وقت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بیجار استان کردستان - پیش از همکاری‌اش - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بیجار استان کردستان - با سازنده گوشی‌های جان سخت بریتانیایی «Bullitt Group» خبر داد و حالا اولین نتیجه این - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بیجار استان کردستان - همکاری با نام موتورولا Defy 2021 معرفی شده است.

این محصول اولین گوشی Defy از سال ۲۰۱۲ محسوب می‌شود که از بدنه مقاومی بهره می‌برد و مشخصات فنی مشابه موتو G9 پلی دارد.

این گوشی هوشمند موتورولا به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس مجهز شده که توسط گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود، شیشه‌ای که روی نمایشگر اکثر پرچمدارهای اندرویدی وجود دارد و مقاومت بالایی از خودش نشان می‌دهد.

نمایشگر موتورولا Defy - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بیجار استان کردستان - دارای برش قطره‌ای است که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند. این دستگاه همچنین از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بهره می‌برد. به گفته موتورولا، این گوشی هوشمند - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بیجار استان کردستان - می‌تواند در محدوده دمایی منفی ۲۵ سلسیوس تا ۵۵ درجه سلسیوس کار کند.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بیجار استان کردستان

این گوشی جدید موتورولا اگر از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بیجار استان کردستان - ارتفاع ۱.۸ متری سقوط - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بیجار استان کردستان - کند و یکی از گوشه‌ها یا فریمش روی زمین قرار بگیرد، جان سالم به در می‌برد. با توجه به این موضوع، اگر روی نمایشگر سقوط کند چندان نمی‌توان به سالم ماندنش اطمینان کرد.

این محصول دوربین اصلی سه‌گانه دارد. روی پنل پشتی آن دوربین ۴۸ مگاپیکسلی قرار گرفته که توسط دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بیجار استان کردستان - تشخیص عمق همراهی می‌شود. قدرت این گوشی موتورولا - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بیجار استان کردستان - را چیپ اسنپدراگون ۶۶۲ تامین - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بیجار استان کردستان - می‌کند و ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد که می‌توان در آن از کارت حافظه هم استفاده کرد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بیجار استان کردستان

کاربران موتورولا Defy به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دسترسی دارند که قادر به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بیجار استان کردستان - پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۰ واتی است. این دستگاه همچنین از سیستم عامل پیش فرض - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بیجار استان کردستان - اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری موتو بهره می‌برد.

این گوشی جان‌سخت از روزهای آینده در بازار اروپا و آمریکای جنوبی با قیمت ۳۹۰ دلار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لمیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام حالتون خوبه؟ یک سوالی دارم منطقه شهرک مهدیه بیجار تعمیر دارید.
پاسخ: بله در شهرک مهدیه شهر بیجار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone