🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  2. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  3. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  5. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36858.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آمازون مشغول طراحی چیپی برای بهبود عملکرد الکسا است

بنابر گزارش های تازه، آمازون اخیراً شروع به طراحی چیپ های هوش مصنوعی کرده است. این سخت افزار، برای تمام محصولاتی طراحی می شود که از دستیار صوتی الکسا بهره می برند (مانند اسپیکرهای اکو) ...

بنابر گزارش های تازه، آمازون اخیراً شروع به طراحی چیپ های هوش مصنوعی کرده است. این سخت افزار، برای تمام محصولاتی طراحی می شود که از دستیار صوتی الکسا بهره می برند (مانند - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اسپیکرهای اکو) و با افزودن قابلیت تشخیص گفتار، امکان پاسخ دهی سریع تر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به فرمان های صوتی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را مهیا خواهد ساخت.

در حال حاضر، زمانی که کاربر فرمان خاصی را برای دیوایس های مبتنی بر الکسا صادر می کند، - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - روند برقراری ارتباط میان - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دستیار صوتی و فضای ابری برای دریافت اطلاعات لازم، با تاخیری کوتاه همراه است. اگرچه اسپیکرهای اکو برای پاسخ به درخواست های پیچیده کماکان بر فضای کلاد اتکا خواهند کرد، افزودن قابلیت تشخیص گفتار به الکسا اجازه می دهد تکالیف ساده تر مثل چک کردن ساعت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را بدون تاخیر فضای ابری به انجام برساند.

در سال 2015 میلادی بود که آمازون کمپانی طراح چیپ Annapurna labs را خریداری و شروع به ساخت پردازنده های خاص خود کرد. بعد از این، دیگر چندان دور از انتظار نبود که یک روز شاهد طراحی و تولید چیپست هایی باشیم که منحصراً برای - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سخت افزارهای آمازون توسعه یافته اند. علاوه بر این، آمازون شروع به استخدام مهندسین چیپی برای سرویس های وب خود کرده که نشان - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می دهد یک روز به تولید چیپ های مخصوص - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به دیتاسنترهای خود خواهد پرداخت.

لازم به یادآوری است که گوگل و - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اپل هم هر دو به طراحی چیپ های هوش مصنوعی خاص خود پرداخته اند و گوگل از چیپ هایش در - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سرویس - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هایی مانند استریت ویو، فوتوز، سرچ و ترنسلیت نیز استفاده می کند. بنابراین آمازون دیرتر از رقبای خود پا به این حوزه گذاشته و ضمناً طراحی صرف چیپ از سوی این کمپانی، لزوماً به این معنا نیست که قطعه مورد اشاره پرفورمنس ایده آلی ارائه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرکیش نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سایت ***** تلویزیون سونی 55X9000H شما را با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone