🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  5. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36659.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ماجرای عجیب آیفون X؛ محصولی در حال سقوط یا موبایل محبوب کاربران؟

خبرهای مختلف از گوشه و کنار دنیا حاکی از آن است که انقلابی ترین آیفون در طی سال های گذشته آن طور که باید و شاید مورد استقبال خریداران قرار نگرفته. گرچه مقامات اپل زیر ...

خبرهای مختلف از گوشه و کنار دنیا حاکی از آن است که انقلابی ترین آیفون در طی سال های گذشته آن طور که - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - باید و شاید مورد استقبال خریداران قرار نگرفته. گرچه مقامات اپل زیر بار این مسئله نمی روند اما منابع اصلی تامین کننده قطعات مورد نیاز آیفون X به اتفاق خبر از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کاهش درآمدها و پیش بینی های خود از سودآوری آینده می دهند.

برخی خبرها از کاهش سفارش اپل به تامین کنندگان تا حدود ۵۰ درصد حکایت دارند و مینگ چی کو نیز با اظهار نظر اخیر خود در ژاپن تیر خلاص را شلیک کرده. او می گوید که اپل قصد دارد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تا نیمه های سال جاری میلادی تولید آیفون ۱۰ را به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - طور کامل متوقف کند.

ظاهراً وضع برای محصول اپل بحرانی تر از این حرف هاست. «نیل کمپلینگ» کارشناس موسسه تحقیقاتی «Mirabaud Securities» دیروز گفته بود که آیفون را یک - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مرده فرض کنید. برخی نیز می گویند که فعالان بازار سهام در وال استریت برای - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اپل «وضع فوق العاده» اعلام کرده اند.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی

اما تیم کوک مدیرعامل اپل به هیچ وجه این خبرها را تایید نمی کند. همان طور که پیش تر در دیجیاتو خواندید او در خلال کنفرانس ارائه گزارش مالی سه ماهه اخیر کمپانی تحت مدیریتش تاکید کرده که - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از ماه نوامبر تا به امروز آیفون X در صدر فروش موبایل های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اپل در تمام هفته ها بوده است. او می - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گوید از زمان معرفی دو آیفون جدید در یک سال (آیفون 6 و - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - 6s) تا به امروز این نخستین بار است که مدل گران تر فروش بیشتری را نسبت به ارزان ترها به ثبت می رساند.

کوک گرچه از ارائه هرگونه آمار کمّی در خصوص فروش مدل های مختلف آیفون سر باز می زند، اما مدعیست که آیفون X افتخار کمپانی تحت مدیریت او و مورد رضایت ۹۹ درصدی خریدارانش است.

اما یک نکته سبب می شود که تا حدودی به گفته های بالا شک کنیم. با رونمایی از آیفون ۱۰۰۰ دلاری پیش بینی می شد که میانگین نسبی قیمت آیفون های به فروش رفته اپل در سه ماهه نخست امسال چیزی در حدود ۷۴۰ دلار بشود. این در حالی است که طبق گزارش خود کمپانی رقم مذکور به ۷۲۸ دلار رسیده است.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی

به عبارت دیگر فروش مدل های گران قیمت تر و به خصوص آیفون X نسبت به دیگر مدل ها به شکل قابل ملاحظه ای کمتر بوده است. برخی گمانه زنی ها حکایت از آن دارد که در میان موبایل های فروش رفته اپل در سه ماهه نخست امسال تنها ۱۶ درصد آنها دارای برش بالای نمایشگر بوده اند. لازم به ذکر است که رقم مذکور برای دوره پیش از این چیزی در حدود ۲۰ درصد برآورد شده بود. این یعنی هر روز تعداد افرادی که توان پرداخت دست کم ۱۰۰۰ دلار برای خرید یک آیفون متفاوت را در خود می بینند کمتر و کمتر می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone