🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  2. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  3. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  4. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  5. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31284.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

معاون وزیر ارتباطات: غیر از سروش و گپ سایر پیام‌رسان‌ها از گردونه حمایت حذف می‌شوند

«حمید فتاحی» معاون وزیر ارتباطات از تصمیم جدید مرکز ملی فضای مجازی خبر داده که به موجب آن تمامی پیام‌رسان‌های بومی به جز سروش و گپ از گردونه حمایت‌های مالی دولت حذف خواهند شد. او ...

«حمید - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - فتاحی» معاون وزیر ارتباطات از تصمیم جدید مرکز ملی فضای مجازی خبر داده که به موجب آن تمامی پیام‌رسان‌های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - بومی به جز سروش و گپ از گردونه حمایت‌های مالی دولت حذف خواهند شد. او تاکید کرده که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - اقبال کاربران نسبت به این دو پیام رسان بیشتر از سایرین بوده و با در نظر گرفتن این شرایط سروش و گپ که بیشترین کاربران را دارند - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - به عنوان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - دو پیام رسان اصلی تحت حمایت دولت باقی خواهند ماند.

فتاحی معتقد است اگر از نظر فنی، اعتماد، حفظ حریم خصوصی، راحتی کاربری، دریافت خدماتی مانند امور بانکی و در مجموع کاربرپسند بودن، یک پیامرسان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - مطلوب به کاربر ارائه شود، منجر به اقناع کاربر می‌شود و دیگر با هیچ وسیله‌ای نمی‌توان کاربر را از آن پیا‌م‌رسان دور کرد. او خبر می‌دهد که دولت قصد دارد با حمایت‌های لازم این موارد را در دو پیام رسان سروش و گپ به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - موفقیت برساند و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - امیدوار است این اقدام زودتر عملی شود.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان

معاون وزیر ارتباطات در گفتگوی خود با باشگاه خبرنگاران جوان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - تاکید داشته که نسخه‌های فارسی تلگرام باعث شده که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - مردم به سمت این پیام‌رسان خارجی برگردند که در فعالیت آنها - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - وزارت ارتباطات هیچ نقشی نداشته است. او با اشاره به رشد کاربران ده برابری پیام‌رسان‌های بومی اشاره می‌کند که نباید کار آنها را بی‌ارزش دانست اما باید این واقعیت را پذیرفت که همه آنها به طور یکسان رشد نکردند:

«طبق قراری که مرکز ملی فضای مجازی از قبل با مدیران - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - پیام‌رسان‌های داخلی داشت، از این به بعد حمایت‌ها به همه پیام‌رسان‌های داخلی معطوف نخواهد شد و فقط دو پیام‌رسان‌ مورد حمایت قرار می‌گیرند که بر اساس ارزیابی‌های ریز فنی که مستنداتش هم موجود است، آن دو توانمندی فنی بیشتری نسبت به بقیه دارند.»

نوع حمایتی که قرار است از پیام‌رسان‌ها شود هنوز مشخص نیست و فتاحی نیز در پاسخ به این سوال، موضوع را متوجه مرکز ملی فضای مجازی می‌داند و تاکید دارد که وزارت ارتباطات بر اصل پنجاه درصدی حمایت مالی از این پیام‌رسان‌ها پایبند مانده است. او باور - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - دارد که از صنعت داخلی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - و توسعه فناوری اطلاعات توسط متخصصان داخلی باید حمایت بعمل بیاید و ظرفیت دو پیام رسان فوق را هر کدام ده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - میلیون نفر معرفی می‌کند:

«البته مدل معماری‌شان به گونه‌ای است - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - که توسعه‌پذیر هستند. سه آیتم اصلی آن «صرفه اقتصادی»، «قابلیت‌ها و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - امکانات فنی و پایداری سرویس» و «امنیت و حفظ حریم خصوصی» ارکان - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - اصلی هستند که یک پیام رسان با بخت و اقبال روبرو - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - می‌شود. به عنوان مثال در یک پیام‌رسان داخلی و یک پیام‌رسان خارجی، هر زمان که یکی از این سه وزن در هر کدام از آن پیام‌رسان‌ها بیشتر شود، قاعدتاً کاربر سمت آن یکی می‌رود.»

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان

فتاحی باور دارد که با هفت سلیقه مختلف نمی‌توان کار را پیش برد اما وقتی پیام رسان‌های بومی به یک یا دو مورد ختم شود، بالاخره می‌توان فهمید مخاطب چه چیز می‌خواهد و بخش خصوصی چه مطالبه‌ای از حاکمیت - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - دارد. او همچنین به عبارت شل کردن فیلترینگ تلگرام که برخی مدیران پیام‌رسان‌های بومی بدان اشاره دارند، واکنش نشان داده و آن را نامانوس دانسته و تاکید کرده که وزارت ارتباطات در فیلترینگ هیچ نقشی ندارد و صرفا وظیفه هماهنگی‌ها را بر عهده دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone