🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  2. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  5. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36289.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آیا شیائومی در مورد قاب شفاف نسخه اکسپلورِر Mi 8 دروغ گفته بود؟

بدنه شفاف یکی از گزینه هایی است که بسیاری از کمپانی ها برای جذاب تر کردن محصولاتشان از آن بهره می برند، پیش از این کنسول ها و کنترلرهای ویژه ای با این ظاهر روانه ...

بدنه شفاف یکی از گزینه هایی است که بسیاری از کمپانی ها برای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - جذاب تر کردن محصولاتشان از آن بهره می برند، پیش از این کنسول ها و کنترلرهای ویژه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - با این ظاهر روانه بازار شده بودند. شیائومی نیز در گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - هوشمند Mi 8 Explorer Edition که چند روز قبل معرفی شد، قاب پشتی شفاف را ارائه کرده، اما به نظر می رسد آنچه در پشت این شفافیت دیده می شود، چندان هم منطبق بر واقعیت نباشد.

قاب شفاف پشت گوشی Mi - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - 8 Explorer Edition ظاهری بسیار زیبا دارد و می توانید از این طریق برخی از چیپ های آن از جمله قلب گوشی، چیپست اسنپدراگون را مشاهده کنید. ولی اگر ویدیوهای کالبدشکافی گوشی ها را دیده باشید، در می یابید که در واقع - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - قطعات به این - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - زیبایی که در پشت گوشی مورد بحث به نظر می رسند، با نظم در کنار هم قرار نگرفته اند.

این موضوع موجب شده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - برخی اعتقاد داشته باشند - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - که آنچه در پشت Mi 8 Explorer Edition دیده می شود، واقعی نیست و احتمالاً برچسبی است که زیر قاب شیشه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - قرار گرفته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی

شیائومی به این گمانه زنی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - ها پاسخ داده. بنا برگفته کمپانی چینی، برچسبی در این قسمت قرار ندارد و قاب این بخش واقعاً شفاف است. همچنین گفته شده که آنچه که در بخش های نیمه بالایی دیده می شود، قسمتی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - از بُرد واقعی است.

گوشی +HTC U12 نیز قاب پشتی شیشه ای دارد، ولی در واقع اجزای آن به شکلی که در Mi 8 Explorer Edition دیده می شود، قابل مشاهده نیست. پس ماجرای گوشی پرچمدار جدید شیائومی چیست؟

یکی از احتمال ها می تواند این باشد که آنچه در این بخش شفاف دیده می شود، در واقع قطعاتی مصنوعی است که روی - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - بخشی از برد اصلی نصب شده. فراموش نکنیم که شیائومی اذعان کرده که قطعاتی که می بینیم نمایان گر بی نقصی از قطعات داخلی نبوده ولی واقعی هستند و برچسب نیستند.

گوشی پرچمدار Mi 8 Explorer Edition به زودی عرضه می شود و انتظار می - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - رود در آینده نزدیک شاهد کالبدشکافی آن باشیم.

 

تماشا کنید: کالبدشکافی وان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - پلاس 6 جزئیات جدیدی از مقاومت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر کمیجان استان مرکزی - در آب را فاش می کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone