🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  2. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  4. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36288.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

چند مدل آیفون 2018 معرفی خواهند شد؛ 3 یا 4؟

چند آیفون 2018 قرار است در سال جاری میلادی معرفی شوند؟ 3 یا 4؟ اطلاعات جدیدی که از منابع مرتبط با زنجیره تأمین اپل به دست آمده جواب احتمالی این سوال را می دهد. بنا ...

چند آیفون 2018 قرار است در سال جاری میلادی معرفی شوند؟ 3 یا 4؟ اطلاعات جدیدی که از منابع مرتبط با زنجیره تأمین اپل به دست آمده جواب احتمالی این سوال را می دهد.

بنا بر گفته منبع مذکور اپل قرار است در سال 2018 تعداد 4 مدل آیفون جدید را معرفی کند؛ نسل دوم آیفون 10، نسخه بزرگتر آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - 10 پلاس، یک نسخه ارزان قیمت تر آیفون 10 (احتمالاً با نام آیفون 9). این سه مدل قرار است در شهریور تا مهر ماه سال جاری رونمایی شوند.

ولی در کنار - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - آنها یک آیفون 2018 دیگر هم در راه خواهد بود؛ نسل دوم آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - SE که احتمالاً در ماه جاری میلادی (خرداد تا تیر ماه) رونمایی خواهد شد. اما چه جزئیاتی از این آیفون ها می دانیم؟

آیفون SE جدید

این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - گوشی احتمالاً همچنان «آیفون SE» نام خواهد داشت. گمان می رود این گوشی از ماژول TrueDepth بی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - بهره باشد. به این ترتیب خبری از فناوری تشخیص چهره Face ID نخواهد بود. همچنین احتمالاً این گوشی از نمایشگر بزرگ بهره مند باشد، شاید مشابه با آن ظاهری که در آیفون 10 دیده ایم. هنوز مشخص نیست که از سخت افزار آیفون 7 یا 8 در این گوشی استفاده خواهد شد یا خیر؟ شاید حداقل قیمت این گوشی 449 دلار باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران
ظاهر و مشخصات احتمالی سه آیفون 2018 که پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - از این منتشر شده بود. البته نسل دوم آیفون SE در این جدول نیست.
جایگزین آیفون 10 با قیمت ارزان تر و اندازه بزرگتر

احتمالاً اندازه نمایشگر این گوشی در حدود 6 اینچ خواهد بود و قیمت آن از 550 دلار بیشتر و شاید نزدیک به قیمت 699 دلاری آیفون 8 باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران
طرحی از آیفون 9

بر اساس تصاوری منتسب به این گوشی که پیشتر منتشر شده، شاسی آن فلزی خواهد بود و به دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - اصلی تکی در عقب و ماژول Face ID در جلو مجهز خواهد شد.

نسل دوم آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - 10 و نسخه پلاس

گمان می رود که جایگزین آیفون 10 با اندازه ای مشابه (نمایشگر 5.8 اینچی) قیمتی ارزان تر از آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - 10 داشته باشد، درحالی که آیفون 10 پلاس با اندازه بزرگتر - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - (6.4 اینچی) حداقل قیمت 1000 دلاری داشته باشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر زیراب استان مازندران
طرحی از آیفون 10 پلاس

همچنین احتمال می رود که قیمت آیفون 10 فعلی نیز به میزان 200 دلار کاهش یابد.

 

تماشا کنید: سامسونگ در آگهی جدید گلکسی‌اس 9، آیفون‌های قدیمی اپل را به سخره می‌گیرد 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone