🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  3. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36165.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تصاویری منتسب به گوشی میان رده گلکسی A9 استار سامسونگ منتشر شد

اخیراً ویدیویی منتشر شده بود که گمان می رفت مربوط به گوشی گلکسی A9 استار باشد. به تازگی تصاویری منتسب به این گوشی میان رده قدرتمند منتشر شده که طراحی نهایی آن را نشان می ...

اخیراً ویدیویی منتشر شده بود که گمان می رفت مربوط به گوشی گلکسی A9 استار باشد. به تازگی تصاویری منتسب به این گوشی میان رده قدرتمند منتشر شده که طراحی نهایی آن را نشان می دهد.

بر اساس این تصاویر گلکسی A9 استار از دوربین دوگانه مشابه با طراحی آیفون بهره مند خواهد بود که در بالای سمت چپ قاب پشتی قرار گرفته است. علاوه بر این در میانه قاب پشتی حسگر اثر انگشت دیده می - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - شود. همچنین رنگ های مشکی و سفید این - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - گوشی در تصاویر به چشم می خورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس

طراحی دوربین دوگانه گلکسی A9 استار مشابه با آیفون 10 به نظر می رسد

بنا بر گمانه زنی ها گلکسی A9 استار از نمایشگر بی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - کران 6.3 اینچی بهره می برد و حاشیه های اطراف نمایشگر نیز باریک به نظر می رسند. همچنین این نمایشگر رزولوشنی 1080 در 2220 را ارائه خواهد داد و از نوع - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - امولد خواهد بود. دوربین جلویی این گوشی به حسگری 16 مگاپیکسلی مجهز شده و برای دوربین عقبی حسگرهای 16 و 24 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. علاوه بر این ها به نظر می رسد گوشی مورد بحث به کلید فعال سازی دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ مجهز شده باشد.

بر اساس آنچه که در تأییدیه رگولاتوری ارتباطات چین (TENNA) دیده شده، گلکسی A9 استار احتمالاً از رمی 4 گیگابایتی بهره خواهد برد و 64 گیگابایت حافظه داخلی برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس

گلکسی A9 استار احتمالاً از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر نی ریز استان فارس - رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایت بهره خواهد برد

احتمالاً یک باتری 3700 میلی آمپر ساعتی نیرو بخش گلکسی A9 استار خواهد بود و این گوشی با اندروید 8.0 روانه بازار خواهد شد. سامسونگ هنوز زمان معرفی این موبایل را اعلام نکرده. با این حال احتمال می رود تنها در چین عرضه شود، البته احتمال عرضه آن در بازار سایر کشورهای آسیایی نیز دور از ذهن نیست.

 

تماشا کنید: ویدیوی منتسب به گلکسی A9 استار

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone