🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  2. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  3. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  5. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36167.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

گروه اینترنت ایران، اسنپ و دیگر زیرمجموعه‌ هایش را در یک اپلیکیشن تجمیع می‌کند

«ژوبین علاقبند» مدیر استراتژی گروه اینترنت ایران در رویداد خبری اسنپ‌تریپ که شب گذشته در هتل استقلال تهران برگزار شد، از ارائه یک سوپراپلیکیشن خبر داد که در آن تمامی خدمات مجموعه اینترنت ایران اعم ...

«ژوبین علاقبند» مدیر استراتژی گروه اینترنت ایران در رویداد خبری اسنپ‌تریپ که شب گذشته در هتل استقلال تهران برگزار شد، - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - از ارائه یک سوپراپلیکیشن خبر داد که در آن تمامی خدمات مجموعه اینترنت ایران اعم از اسنپ، اسنپ‌باکس، بامیلو، اسنپ‌تریپ، اسنپ فود و هیت به طور یکجا عرضه می‌شوند تا به تعبیر علاقبند، سبک زندگی کاربران تغییر پیدا کرده و «اسنپ فمیلی» به فاز بعدی خود وارد شود.

علاقبند خبر داد که هدف این سوپراپلیکیشن، تحت تاثیر قرار دادن سبک زندگی میلیون‌ها کاربر زیرمجموعه‌های گروه اینترنت ایران است:

«با عرضه این خدمات به جزو لاینفک زندگی ایرانیان تبدیل می‌شویم و امیدوارم تا با کمک فناوری گوشی‌های هوشمند و اینترنت پرسرعت بتوانیم سطح زندگی مردم ایران را ارتقا داده و آن را به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - سطحی جهانی نزدیک کنیم، چرا که این مردم لایق زندگی مدرن‌تری هستند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر الوند استان زنجان

در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - ادامه این مراسم.«امیرعلی مهاجر» مدیرعامل اسنپ‌تریپ از اهداف بلند مدت مجموعه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - خود در سال آینده گفت و خبر داد که 75 درصد مردم علاقه‌مند هستند تا تمام فرایند رزرواسیون آنلاین هتل و پرواز به صورت تماما آنلاین صورت گیرد:

«ما با کمک هتل‌ها درصدد تحقق این امر هستیم و امروز از 5 - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - کارمند دو سال پیش، به مجموعه‌ای 170 نفره تبدیل شدیم تا این موارد را پیاده‌سازی کنیم. یکی از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - قصد‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - مجموعه درآمدزایی خارج از اتاق برای هتل‌هاست، مانند برگزاری مراسم و ایونت‌ها که - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - در ایران - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - تا امروز توسط مجموعه‌ای مجزا چندان جدی گرفته نشده است ولی توانستیم سال گذشته با شرکت‌هایی چون سامسونگ و ایرانسل این اقدام را برای هتل‌ها انجام دهیم و بازخورد خوبی بگیریم.»

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر الوند استان زنجان

او ایجاد انگیزه برای مشتریان و پر کردن هتل‌ها در زمان رکود و همچنین گزارش دهی ماهانه به هتل‌ها را از دیگر خدمات اسنپ‌تریپ عنوان می‌کند:

«گزارش‌دهی هتل‌ها به این صورت است که هر ماه می‌توانیم مواردی تحلیلی همچون میزان درخواست‌ رزرو، فروش و مقایسه این موارد با هتل‌های هم‌رده را در اختیارشان بگذاریم تا برای برنامه‌ریزی آینده‌شان مفید واقع گردد.»

امیرعلی مهاجر در پاسخ به دیجیاتو مبنی بر نحوه تولید محتوای گردشگری و کمک به اعتلای این صنعت به ویژه در موارد گردشگری داخلی، خبر از تمرکز این مجموعه روی این موضوع داد:

«ساخت کلیپ‌های کوتاه از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - جاذبه‌های گردشگری کشور و جمع‌آوری مطالب جذاب - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - گردشگری هر شهر و استان در تیم ما وجود دارد و به مشتریان هم ارائه می‌شود تا به تقویت گردشگری کشور کمک شود. به عنوان مثال وقتی فردی به شیراز سفر می‌کند، در طی ایمیلی او را از جاذبه‌های گردشگری این استان و مناطق تفریحی آگاه می‌سازیم و کدهای تخفیفی هم توسط - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر الوند استان زنجان - شرکت‌های دوستمان مثل اسنپ‌ و اسنپفود به آنها می‌دهیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone