🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  4. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36164.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر منتسب به نمونه اولیه آیفون 2018 خبر از رنگ های جدید می دهند

به تازگی تصاویر منتسب به نسل بعدی آیفون 10 (آیفون 2018) منتشر شده که برخی از جزئیات طراحی این گوشی را فاش می کند. این تصاویر که به واسطه یکی از کارخانه های هندی منتشر ...

به تازگی تصاویر منتسب به نسل بعدی آیفون 10 (آیفون 2018) منتشر شده که برخی از جزئیات طراحی این گوشی را فاش می کند.

این تصاویر که به واسطه یکی از کارخانه های هندی منتشر شده نشان از آیفون جدیدی دارد که از طراحی مشابه با - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - آیفون 10 فعلی بهره می برد؛ همان لبه های گرد و دوربین دوگانه با ظاهری مشابه، ولی این بار در دو رنگ جدید سبز و بنفش.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر زنجان استان زنجان

علاوه بر این ها به نظر می رسد قابی از فولاد ضد زنگ و به رنگ طلایی اطراف گوشی را پوشانده باشد. با این حال شاید این قاب - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - رنگی نقره ای داشته باشد که در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - این تصاویر در زیر نور زرد، طلایی دیده می شود.

بر اساس گزارش هایی که پیش از این منتشر شده انتظار می رود در سال جاری میلادی شاهد معرفی سه آیفون جدید باشیم؛ یک جایگزین برای آیفون 10، یک نسخه پلاس با ابعادی بزرگتر و در نهایت یک نمونه ارزان قیمت تر با طراحی مشابه با آیفون 10 ولی بهره مند از نمایشگر LCD در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - اندازه 6.1 اینچی.

احتمالاً این تصاویر مربوط به - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - نسخه 6.1 اینچی آیفون 2018 باشد. - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - پیش از این هم گمانه زنی هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - مطرح شده بود که اشاره به رنگ های متنوع این گوشی داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر زنجان استان زنجان

اپل قبلاً هم آیفون ها را در رنگ های متنوع روانه بازار کرده بود. این موضوع خصوصاً وقتی که اپل طراحی آیفون های جدید را چندان دستخوش تغییر نمی کرد، به عنوان روشی برای جذب مشتریان در نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - گرفته می شد.

اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - با آیفون 6 اس رنگ رزگلد و با معرفی آیفون 7 رنگ جت بلک را اضافه کرد. علاوه بر این رنگ خاکستری فضایی را با مشکی مات جایگزین کرد و رنگ قرمز را برای آیفون 7 و 8 در نظر گرفت.

آیفون 10 در رنگ های نقره ای و خاکستری فضایی روانه بازار شده و بنا بر گزارش ها کمپانی ساکن کوپرتینو در حال کار روی یک نسخه طلای رنگ از این گوشی است.

در پایان باید اشاره کرد منبعی که این تصاویر را منتشر کرده پیش از این سابقه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - در اعلام شایعات پیرامون محصولات اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر زنجان استان زنجان - نداشته است.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی آیفون 10 توسط دیجیاتو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone