🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36166.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

مدیر ارشد واتسون IBM به نگرانی در حوزه هوش مصنوعی پاسخ می دهد

در حالی که این روزها بسیاری از چهره های مطرح دنیای تکنولوژی از تهدید هوش مصنوعی می گویند، «دیوید کِنی»، از مدیران ارشد در حوزه هوش مصنوعی کامپیوتر واتسون IBM معتقد است که این فناوری حتی ...

در حالی که این روزها بسیاری از چهره های مطرح دنیای تکنولوژی از تهدید هوش مصنوعی می گویند، «دیوید کِنی»، از مدیران ارشد در حوزه هوش مصنوعی کامپیوتر واتسون IBM معتقد است که - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر داراب استان فارس - این فناوری حتی همین حالا هم مزایای خود را اثبات کرده است.

کِنی اعتقاد دارد که هوش مصنوعی امنیت سایبری را - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر داراب استان فارس - بهبود داده و به پزشکان، پرستاران و بیماران برای بهبود مراقبت های - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر داراب استان فارس - مرتبط با سلامت یاری رسانده. او در ادامه می گوید:

من از اظهار نظرهایی که افراد را می ترسانند متنفرم. زیرا معتقدم این موارد مفید - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر داراب استان فارس - نیستند.

ایلان ماسک، مدیر عامل اسپیس اکس و تسلا پیشتر در بیان نگرانی های خود اعلام کرده بود که باید پیش از اینکه تهدید هوش مصنوعی به واقعیت بدل شود، برای کنترل آن قوانینی وضع گردد. او حتی هشدار داده بود که این فناوری می تواند منجر به ایجاد ربات های دیکتاتور و جنگ جهانی سوم شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر  داراب استان فارس

با این حال به نظر می رسد کنی نیز قبول دارد که هوش مصنوعی می تواند خطراتی داشته باشد، ولی اشاره کرده که اخطار فرا رسیدن روز فاجعه زیاده روی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر داراب استان فارس - است. او با اعلام اینکه نگرانی های ایلان ماسک را درک می کند،  باور دارد که اگر کسب و کارها و سازندگان پلتفرم هوش مصنوعی اصولی را رعایت کنند - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر داراب استان فارس - و شفاف عمل نمایند، می توانند از مزایای هوش مصنوعی بهره ببرند.

علاوه بر این چند روز قبل اریک اشمیت، مدیر اجرایی سابق - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر داراب استان فارس - گوگل در پاسخ به نگرانی های ایلان ماسک از واژه «کاملاً اشتباه» استفاده کرده بود. او گفته بود که چگونه ماسک مزایایی که هوش مصنوعی می تواند در اختیار ما بگذارد را درک نمی کند. به عقیده مدیر اجرایی سابق گوگل، هوش مصنوعی می تواند «هر انسانی» را هوشمند تر کند و این مقوله می تواند به انسان ها کمک نماید که زندگی طولانی تری داشته باشند و کمتر رنج بکشند.

 

تماشا کنید: فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی انویدیا بخش های حذف شده تصاویر را اصلاح می کند 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone